Novosti :

Rasored odvoza zelenog otpada 13.11.2019.

13.11.2019

Preuzmi raspored odvoza


OBAVIJEST - Prikupljanje zelenog otpada u mjesnom odboru Valdebek, Stoja, Veruda, Sisplac-Sv. Polikarp

05.11.2019

Molimo naše korisnike na području mjesnog odbora Valdebek, Stoja, Veruda, Sisplac-Sv. Polikarp koji imaju potrebu za odlaganjem zelenog otpada, da pronađu najbližu lokaciju i dan odvoza u priloženom rasporedu odvoza te donesu svoj zeleni otpad u vremenu od 11 do 15,00 h. Na lokaciji će biti djelatnik Pula Herculanea koji će voditi evidenciju i kontrolu zelenog otpada koji se želi odložiti. Raspored odvoza možete preuzeti ovdje:

Preuzmi raspored


VAŽNO! Obavijest o prikupljanju glomaznog otpada MO Šijana, Štinjan, Veli Vrh, Monvidal, Arena, Stoja

04.11.2019

Poštovani, Zbog povećane potrebe za odvozom glomaznog otpada provesti će se dodatne aktivnosti odvoza krupnog otpada na području grada Pule. Raspored i mjesta odvoza za gore navedene MO možete preuzeti ovdje

Preuzmi raspored


MO MONTE ZARO - ROLO KONTEJNER - ISPRAVAK

25.10.2019

MO MONTE ZARO - ROLO KONTEJNER BITI ĆE POSTAVLJEN U ROVINJSKOJ ULICI KOD BUNKERA, 30. 10. 2019. OD 12-18,00 h. Hvala.

Glomazni otpad MO Busoler i MO Monte Zaro

22.10.2019

Poštovani, Zbog povećane potrebe za odvozom glomaznog otpada provesti će se dodatne aktivnosti odvoza krunog otpada na području grada Pule. Raspored i mjesta odvoza za MO Busoler i Valdebek možete preuzeti ovdje:

Preuzmi raspored


Odvoz glomaznog otpada

18.10.2019

Zbog povećane potrebe za zbrinjavanjem glomaznog otpada, koja je posebno izražena upravo u ovom jesenskom periodu, provest će se dodatna aktivnost u programu odvoza i zbrinjavanja glomaznog otpada na području Pule. Ovim putem obavještavamo sve naše korisnike- fizičke osobe da ćemo do 21.11.2019. godine vršiti odvoz glomaznog otpada u Gradu Puli putem specijaliziranih spremnika - rolo kontejnera po pojedinim mjesnim odborima prema rasporedu. Molimo naše korisnike na području mjesnih odbora Stari grad, Vidikovac i Valdebek koji imaju potrebu za odlaganjem glomaznog otpada, da pronađu najbližu lokaciju i dan odvoza u priloženom rasporedu odvoza te donesu svoj glomazni otpad u vremenu od 12 do 18,00 h. Odvoz glomaznog otpada korisnika MO Valdebek na lokaciji Valdebečki put kod k.br. 80 je u subotu ujutro od 8-13,00 h. Pored rolo kontejnera biti će djelatnik Pula Herculanea koji će voditi evidenciju i kontrolu otpada koji se želi odložiti. Molimo građane da sa sobom donesu osobnu iskaznicu ili zadnji isječak računa Pula -Herculane-e zbog evidencije. Prilikom odlaganja otpada molimo da poštujete navedene termine za odlaganje budući je odlaganje izvan spremnika i izvan predviđenog vremena odlaganja kažnjivo. Dozvoljena količina odlaganja otpada je 2m3. Nakon završetka radnog vremena rolo kontejner vratit će se oporabitelju te će idući dan biti postavljen na novu predviđenu lokaciju. Molimo korisnike da poštuju raspored prikupljanja otpada kako bi njihov glomazni otpad bio pravilno zbrinut. Otpad koji ne spada u glomazni otpad poput šute, građevinskog otpada, elektronskog otpada, miješanog komunalnog otpada, tekstil i drugo neće biti preuzet. Vrste otpada koje se smiju odložiti navodimo u zasebnom Naputku. U nastavku navodimo tjedni raspored rolo kontejnera po mjesnim odborima Stari grad, Vidikovac i Valdebek . Sljedeći tjedan objaviti ćemo novi tjedni raspored za preostale mjesne odbore. MJESNI ODBOR LOKACIJA POSTAVLJANJA ROLO KONTEJNERA DATUM ODLAGANJA VRIJEME ODLAGANJA STARI GRAD NA RIVI KOD KATEDRALE 21.10.2019. 12-18,00 h VIDIKOVAC VOLTIĆEVA KOD ZELENOG OTOKA 22.10.2019. 12-18,00 h MARIJANIJEVA KOD K.BR. 1 23.10.2019. 12-18,00 h VALDEBEK VALDEBEČKI PUT NA SREDINI (POČETAK ŠUMICE) 24.10.2019. 12-18,00 h RASKRIŽJE DOLINKA / KAVRERSKI PUT 25.10.2019. 12-18,00 h VALDEBEČKI PUT KOD K.BR. 80 26.10.2019. 8-13,00 h U dosadašnjem godišnjem programu građanima je na raspolaganju BESPLATAN odvoz do 3m3 glomaznog otpada prema unaprijed dogovorenim terminima uz pravovremenu najavu te BESPLATNO odlaganje glomaznog otpada na reciklažnom dvorištu tijekom cijele godine. Dodatno zbrinjavanje glomaznog otpada provodi se kako bi građanima omogućili što bližu točku odlaganja unutar svakog mjesnog odbora. Glomazni otpad prikuplja se i predaje oporabitelju gdje se dodatno selektira, drobi i iz njega izvlače korisne sirovine. Zbog toga, prikupljena sirovina mora biti čista kako bi je oporabitelj preuzeo.

Naputak o glomaznom otpadu

10.10.2019

GLOMAZNI OTPAD prema Naputku o glomaznom otpadu (NN 79/15) 1. KUPAONSKA OPREMA • kada (plastična, fiberstaklena, metalna i sl.) tuš kada, sauna • kada za djecu • kupaonski ormar i police • zavjesa ili pregrada za tuš ili kadu, nosač zavjese (karniša) • umivaonik • toalet i bide (školjka i daska) • slavina za vodu, nosač tuša, i crijevo za tuš • stalak za ručnike i sl. • ogledalo 2. STVARI ZA DJECU • krevet za dijete • stolica i hodalica za dijete • veće igračke • dječja kolica • auto sjedalica za dijete 3. PODNE OBLOGE • tepih, laminat, linoleum, parket, krzno i sl. 4. NAMJEŠTAJ • ormar, komoda, ladičar, vitrina, noćni ormarić i sl. • polica (npr. ugradbena, samostojeća, zidna i sl.) • stol (npr. radni, za računalo, kuhinjski, za blagovaonu, toaletni i sl.) • stolac, klupa, barska stolica • zidni/stolni sat većih dimenzija • daska kod uzglavlja kreveta • stalak (stolni, zidni za npr. tv/hi-fi) • fotelja, naslonjač, krevet, tabure • madrac, nadmadrac, podnica kreveta • okvir za sliku većih dimenzija • prozorske zaštitne rešetke i grilje • sobne pregrade 5. KUHINJSKA OPREMA • kuhinjski elementi (ugradbeni, samostojeći i dr.) • sudoper • radna površina • šank 6. VRTNA OPREMA • ograda i vrata • vrtni namještaj • vrtni alat, strojevi za vrt (tačke, kosilica i sl.) • sjenica za vrt (rastavljena na dijelove dimenzija pogodnih za prijevoz) • drvo (izrezano na dimenzije pogodne za prijevoz) • posuda (za npr. cvijeće) i postolje/nosač većih dimenzija • vrtni ukrasi većih dimenzija • vrtna klupa • crijevo za vodu, oprema za razvođenje vode te posude za zalijevanje bilja • ljuljačka • suncobran i stalak za suncobran • sklopivi bazen • roštilj 7. OSTALI GLOMAZNI OTPAD • rolete, žaluzine, tende i sl. • ljestve i samostojeće stepenice • zavjese i nosači zavjesa • vrata (npr. sobna, ulazna i dr.) • staklo (okno) • prozor, prozorski okvir • invalidska kolica • dekorativni predmeti većih dimenzija • oprema za kućne ljubimce većih dimenzija (akvarij, žičani kavez, i sl.) • sprave za vježbanje i veća oprema za sport i rekreaciju (bicikl, daska za jedrenje/jahanje na valovima, kajak, kanu, pedalina i sl.) • radijator • kante i posude većih dimenzija • tapete • daska za glačanje • okvir za sušenje rublja U krupni (glomazni) otpad ne spada: • električni i elektronički otpad (uređaji koji za rad koriste električnu energiju ili baterije) • akumulatori i baterije • građevinski otpad (beton, cigla, šuta, keramičke pločice i sl.) • opasni otpad (salonit ploče, otpadna ulja, zauljena ambalaža, pesticidi, fluorescentne cijevi...)

Prikupljanje glomaznog (krupnog) otpada putem Rolo kontejnera u mjesnim odborima Veruda i Nova Veruda

04.10.2019

Zbog povećane potrebe za zbrinjavanjem glomaznog otpada, koja je posebno izražena upravo u ovom jesenskom periodu, provest će se dodatna aktivnost u programu odvoza i zbrinjavanja glomaznog otpada na području Pule. Ovim putem obavještavamo sve naše korisnike- fizičke osobe da ćemo u razdoblju od 7.10.2019. do 21.11.2019. godine vršiti odvoz glomaznog otpada u Gradu Puli putem specijaliziranih spremnika - rolo kontejnera po pojedinim mjesnim odborima prema rasporedu. Molimo naše korisnike na području mjesnog odbora Veruda i Nova Veruda koji imaju potrebu za odlaganjem glomaznog otpada, da pronađu najbližu lokaciju i dan odvoza u priloženom rasporedu odvoza te donesu svoj glomazni otpad u vremenu od 13 do 19,00 h. Pored rolo kontejnera biti će djelatnik Pula Herculanea koji će voditi evidenciju i kontrolu otpada koji se želi odložiti. Molimo građane da sa sobom donesu osobnu iskaznicu ili zadnji isječak računa Pula -Herculane-e zbog evidencije. Prilikom odlaganja otpada molimo da poštujete navedene termine za odlaganje budući je odlaganje izvan spremnika i izvan predviđenog vremena odlaganja kažnjivo. Dozvoljena količina odlaganja otpada je 2m3. Nakon završetka radnog vremena rolo kontejner vratit će se oprabitelju te će idući dan biti postavljen na novu predviđenu lokaciju. Molimo korisnike da poštuju raspored prikupljanja otpada kako bi njihov glomazni otpad bio pravilno zbrinut. Otpad koji ne spada u glomazni otpad poput šute, građevinskog otpada, elektronskog otpada, miješanog komunalnog otpada, tekstil i drugo neće biti preuzet. Vrste otpada koje se smiju odložiti navodimo u zasebnom Naputku. U nastavku navodimo tjedni raspored rolo kontejnera po mjesnim odborima Veruda i Nova Veruda. Sljedeći tjedan objaviti ćemo novi tjedni raspored za ostale mjesne odbore. MJESNI ODBOR LOKACIJA POSTAVLJANJA ROLO KONTEJNERA DATUM ODLAGANJA VRIJEME ODLAGANJA VERUDA KRLEŽINA PLATO IZMEĐU KBR. 27 I 39 7.10.2019 13-19,00 h BANOVČEVA ULICA 9.10.2019. 13-19,00 h NOVA VERUDA MONTE PARADISO KOD MARKETA GRGA 10.10.2019. 13-19,00 h KRIŽANJE PALISINE I MARDEGANIJEVE 11.10.2019. 13-19,00 h COCEICHEVA ULICA (ŠUMICA) 12.10.2019 13-19,00 h U dosadašnjem godišnjem programu građanima je na raspolaganju BESPLATAN odvoz do 3m3 glomaznog otpada prema unaprijed dogovorenim terminima uz pravovremenu najavu te BESPLATNO odlaganje glomaznog otpada na reciklažnom dvorištu tijekom cijele godine. Dodatno zbrinjavanje glomaznog otpada provodi se kako bi građanima omogućili što bližu točku odlaganja unutar svakog mjesnog odbora. Glomazni otpad prikuplja se i predaje oporabitelju gdje se dodatno selektira, drobi i iz njega izvlače korisne sirovine. Zbog toga, prikupljena sirovina mora biti čista kako bi je oporabitelj preuzeo.

Početak digitalizacije

01.07.2019

Završetkom individualizacije svih obiteljskih kuća na području grada Pule te ostalih JLS Fažane, Ližnjana, Barbana, sa 1. svibnjem 2019. godine započela je faza mjerenja broja pražnjenja individualnih posuda. Za područje općina Marčana i Svetvinčenat sa mjerenjem broja pražnjenja započelo se sa 1. lipnjem 2019 godine. Početak digitalizacije i mjerenja broja pražnjenja posljednja je faza potpune digitalizacije sustava. Ovim korakom korisnici su u mogućnosti kontrolirati visinu svojih računa u dijelu varijabilnog iznosa i to što većim izdvajanjem korisnih sirovina kao što su papir i karton, plastika staklo ali i ostalih korisnih sirovina (zelenog otpada, metala, odjeće i dr.). Na računima koji su podijeljeni za mjesec svibanj za navedena područja (izuzev općina Marčana i Svetvinčenat – kreću sa 1.lipnja) može se očitati ukupan broj pražnjenja posude za navedeni mjesec i sukladno tome je izvršen i obračun u varijabilnom dijelu računa. S obzirom da se radi o prijelaznom mjesecu za korisnike čiji broj pražnjenja prelazi 4 pražnjenja u svibnju naplata se je ograničila na 4 pražnjenja uz napomenu da vode brigu o broju pražnjenja jer će računi od lipanja biti obračunati prema stvarnom broju pražnjenja. Također molimo korisnike koji su zadužili vlastitu posudu a koji prema našim evidencijama istu ne koriste da je počnu koristiti jer su sukladno članku 39. Odluke o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada istu dužni koristiti kako se ne bi trebala naplaćivati ugovorna kazna u visini od 500,00 kuna. Ukoliko korisnik ne koristi nekretninu molimo da se javi u Pula Herculaneu kako bi definirali status korisnika aktivan ili neaktivan. Pula Herculanea je uz račun takvim korisnicima poslala i dopis gdje se mogu javiti. Početak digitalizacije odnosi se i na iznajmljivače koji će svoju dodatnu posudu vaditi na pražnjenja sukladno potrebi te će se sukladno tome ista i naplatiti u varijabilnom dijelu računa ovisno o broju pražnjenja. Pri tome iznajmljivačima sugeriramo da sami procjene veličinu posude sukladno potrebama sa time da je potrebno istaknuti da tijekom ljetnih mjeseci broj tjednih pražnjenja je dva puta tjedno. Korisnici koji spadaju u grupu „kućanstva“ koji pružaju usluge smještaja u obiteljskim kućama, u tu svrhu imaju pravo zadužiti spremnik za miješani komunalni otpad (MKO) po vlastitoj želji. Cijena usluge prikupljanja MKO sastoji se od fiksnog dijela (cijena minimalne javne usluge - CMJU) i varijabilnog dijela koji se obračunava temeljem mjesečnog broja odvoza. Npr. za 1- 5 postelja obračunava se spremnik od 120 litara gdje je CMJU 48,54 kn + PDV, a varijabilni dio iznosi 10,63 kn/odvozu + PDV (do najviše 8 odvoza mjesečno). Veličina izabrane posude ne utječe na fiksni dio cijene, već samo na varijabilni, tj. korisnik plaća CMJU ovisno o broju registriranih postelja, bez obzira na veličinu posude koju je izabrao. Za 2019. godinu uzimaju se kao obračunska 4 mjeseca (lipanj – rujan) u kojima će se obračunati CMJU uvećana za trošak odvoza, dok će za mjesece listopad, studeni i prosinac biti obračunat samo varijabilni dio troška (odvozi) ukoliko postoji. Računi će biti izdavani mjesečno. Pula Herculanea poslala je i dopise korisnicima na području općine Marčana i Ližnjan koji su pretežito sezonskog karaktera poslovanja, a koji do sada nisu bili u evidencijama društva i nisu plaćali uslugu odvoza otpada. Individualizacijom ti korisnici dužni su plaćati uslugu odvoza komunalnog otpada. Podsjećamo da su sukladno odluci grada Pule kao i po odlukama ostalih JLS uslugu prikupljanja komunalnog i biorazgradivog otpada dužni plaćati svi koji posjeduju stambeni objekt. Kako bi se usluga na rubnim ruralnim područjima unaprijedila Pula Herculanea je postavila dodatnih stotinjak posuda na različitim lokacijama koji će omogućiti redovno prikupljanje komunalnog otpada sa tih područja. Zajedno sa dopisima korisnici će dobiti i prikaz lokacija postavljenih posuda. U cilju je svih da se poštuje načelo plati koliko si otpada proizveo. Posljednjih godina sa tog dijela prikupljane su velike količine komunalnog otpada zbog intenzivne izgradnje objekata te više nije moguće da objekti na tom području ne plaćaju navedenu uslugu. Legalizacijom tih objekata stvorile su se pretpostavke uvođenja i naplate navedene usluge. Za sve dodatne informacije korisnici se mogu obratiti u službu Pula Herculanea-e ili na broj telefona 052/638-405.

Obavijest

12.04.2019

Prelazimo na poboljšani i sigurniji digitalni sustav mjerenja putem digitalnih kartica. Djelatnici Pula Herculanea-e d.o.o. će vršiti promjenu ključeva za podzemne spremnike u subotu, 13. 4. 2019. i nedjelju, 14. 4. 2019. od 10:00 do 18:00 sati. U slučaju da niste kod kuće u navedenim danima molimo Vas da nas obavezno nazovete (svaki radni dan i subotom od 7:00 do 13:00 sati) na brojeve telefona 052/541-597 ili 052/544-094 kako bi se dogovorili za Vama odgovarajući termin za promjenu ključa.

Prestanak rada odlagališta Kaštijun

03.12.2018

Sukladno Zakonu o održivom gospodarenju otpadom koji predviđa zatvaranje postojećih odlagališta na području RH te početku rada Županijskog centra za gospodarenje otpadom Kaštijun, postojeće odlagalište otpada Kaštijun zatvorit će svoja vrata do kraja ove godine. Nakon više od 50 godina rada, odlagalište Kaštijun je dosegnulo dozvoljenu popunjenost kapaciteta te od 31. prosinca više neće biti u mogućnosti preuzimati otpad. Postupnim zatvaranjem postojećih odlagališta dodatno će se poboljšati kvaliteta okoliša i života svih stanovnika obližnjih područja. Shodno tome, Pula Herculanea je tijekom godine postepeno sav prikupljeni miješani komunalni, biorazgradivi i glomazni otpad preusmjeravala na obradu u novi županijski centar u kojem se, izdvajanjem korisnih sirovina iz otpada, iskorištavaju vrijedna svojstva otpada. Veći dio otpada u novom centru pretvara se u korisno gorivo, dok se vrlo mali dio otpada odlaže. Zatvaranjem postojećeg odlagališta otpada Kaštijun, svi korisnici koji su do sada koristili mogućnost besplatnog odlaganja manjih količina selektivno prikupljenih sirovina preusmjerit će se u novi županijski centar za gospodarenje otpadom i prema službenim oporabiteljima, odnosno prema raspoloživim reciklažnim dvorištima u prostorima tvrtke Metis u Šijani i reciklažno dvorište Pula Herculanea-e na Valmadama. Pula Herculanea uputila je obavijest i svim gospodarstvenicima koji su do sada koristili postojeće odlagalište pozivajući ih da proizvodni i neopasni otpad preusmjere prema službenim oporabiteljima ili županijskom centru za gospodarenje otpadom. Spomenuta obavijest gospodarstvenicima će biti uručena i prilikom ulaza na odlagalište. Tijekom prosinca obavljat će se završni radovi na zatvaranju aktivne plohe odlagališta te prelazak u fazu mirovanja. Prestankom odlaganja otpada na odlagalištu, ono ulazi u fazu pripreme za odabranu varijantu sanacije prema Planu zatvaranja odlagališta i mjera za sprečavanje štetnih utjecaja na okoliš (prema Pravilniku o načinima i uvjetima odlaganja otpada, kategorijama i uvjetima rada za odlagališta otpada, NN 114/15). Preusmjeravanjem preostalih korisnika pokrenut će se procedura izrade plana zatvaranja odlagališta otpada Kaštijun te će Grad Pula, kao nositelj građevinske dozvole, izraditi dokumentaciju potrebnu za prijavu na javni poziv Fonda za zaštitu okoliša za sanaciju postojećeg odlagališta, prema kojem će 85 posto sredstva za sanaciju biti financirano putem bespovratnih EU sredstava, 5 posto iz državnog proračuna i 10 posto iz sredstava JLS.

Uredba o gospodarenju komunalnim otpadom

17.02.2018

Poštovani stanari u višestambenim zgradama, plakat možete preuzeti na sljedećem linku: http://www.herculanea.hr/opo/Plakat_UGKO.pdf