OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača ( Narodne novine , br. 19/22, 56/23 )
obavještavaju se potrošači da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku:
• osobno u poslovnim prostorijama Društva ili putem pošte na adresi: PULA HERCULANEA
d.o.o., Trg I. istarske brigade 14, Pula.;
• na e-mail adresu: info@herculanea.hr
Trgovac je dužan u pisanom obliku, putem pošte ili elektroničke pošte odgovoriti na pisani prigovor
potrošača u roku od 15 dana od zaprimanja istog.
Sukladno čl. 27. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača obavještavaju se potrošači da nakon primitka
odgovora trgovca na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu istog, mogu podnijeti
reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača društva Pula Herculanea d.o.o. osobno u poslovnim
prostorijama Društva ili u pisanom obliku putem pošte sa naznakom za Povjerenstvo za zaštitu
potrošača na adresu: PULA HERCULANEA d.o.o. , Trg I. istarske brigade 14, Pula, na e-mail adresu sa
naznakom za Povjerenstvo za zaštitu potrošača: info@herculanea.hr
Povjerenstvo je dužno odgovoriti potrošaču na zaprimljenu reklamaciju putem pošte ili elektroničke
pošte u roku od 30 dana od zaprimanja reklamacije.