______________________________________________________________
PLAN POSLOVANJA DRUŠTVA
PULA HERCULANEA d.o.o.
za 2020. godinu
___________________________________________________________________________
KOMENTARI UZ PLAN POSLOVANJA ZA 2020. GODINU
Presjek stanja u 2019. godini
Nešto više od godinu dana od početka rada županijskog centra za gospodarenje otpadom
kao i uvođenja novog načina obračuna usluge prikupljanja komunalnog i biorazgradivog
otpada pokazali su da će biti potrebno još neko vrijeme kako bi se sustav gospodarenja
otpadom mogao dalje razvijati i stabilizirati.
Izgradnja županijskog centra i početak novog načina obračuna usluge pokazao je nakon
godine dana sve one probleme koji su proizašli zbog nepostojanja zaokruženog ciklusa
gospodarenja otpadom. Iako možemo reći da imamo sustav integriranog gospodarenja
otpadom još uvijek nedostaje značajan broj elemenata tog sustava. Kada govorimo o
nedostatnim elementima onda tu prije svega mislimo na preduvjete koji je država kroz
zakonske okvire trebala osigurati da bi tokovi otpada mogli nesmetano funkcionirati.
Tek krajem godine objavljeni su prvi javni pozivi za izgradnjom pojedinih pogona za
obradu otpada kao što su sortirnice, kompostane i dr.
Zatvaranjem starog odlagališta na čistinu su izašli problemi zbrinjavanja glomaznog i
zelenog otpada biorazgradivog otpada sa javnih površina, problem zbrinjavanja muljeva.
Bez obzira na objavljene natječaje za zbrinjavanje takvih frakcija otpada problemi i dalje
ostaju jer oporabitelji nisu spremno dočekali zatvaranje odlagališta te ne posjeduje
adekvatne tehnologije kako bi pojedine frakcije mogli adekvatno obraditi i plasirati.
Rezultati toga su veliki problemi u zbrinjavanju pojedinih frakcija otpada prije svega
glomaznog i zelenog otpada. Jednostavan koncept prihvata takvih vrsta otpada
jednostavna obrada i plasman na prvo slobodno „susjedno“ odlagalište više nije moguć, a
tamo gdje je još uvijek moguće odložiti tako obrađenu sirovinu iziskuje značajne
troškove prijevoza, a time i značajne troškove kako za oporabitelja tako i za komunalca.
I dok je izgradnjom centra komunalni otpad pronašao svoj put zbrinjavanja ostaje nam
problem velikih količina organskog otpada kojeg bi trebalo adekvatno zbrinuti van
županijskog centra s obzirom na strukturu otpada koji stiže na centar kao i količine u
ljetnoj sezoni koje daleko premašuju kapacitet samog centra.
Jasno je da ovakva situacija značajno utječe na operativnost i probleme u poslovanju
komunalnog društva kao i značajno opterećenje u samom poslovanju. Obrada navedenih
vrsta otpada u vlastitim pogonima i dalje iziskuje problem jer danas je najveći problem
plasman tako obrađenih sirovina. Pogotovo što se danas mogućnosti plasmana značajno
smanjuju zbog postepenog zatvaranja odlagališta, zatvaranje granica država za prihvat
otpada iz drugih država te nepostojanja jasne zakonske regulative koji bi omogućio
uvjete i stvorio poticaj za otkupom tih sirovina.
Iako u zakonu o gospodarenju otpadom kao i uredbi jasno navedeno država nije odredila
kriterije na koji način će pokrivati troškove selektivnog prikupljanja, nije definirala
otkupne cijene korisnih sirovina. Rezultat takvog načina organizacije sustava
gospodarenja otpadom rezultirao je nekontroliranim podizanjem cijena otkupa
selektivno prikupljenih korisnih sirovina i to plastike na razini od 850-1.000kn/t, stakla
450kn/t, te danas već i preko 1.000kn/t za glomazni otpad sa daljnjom tendencijom
rasta cijena.
Osim navedene problematike zbrinjavanja pojedinih frakcija otpada kojih se dio preselio
na javne površine u smislu značajno smanjenje dinamike prikupljanja i predaje
oporabitelja glomaznog otpada nastavlja se sa unapređenjem potrebne infrastrukture
glede osiguranja načela „plati koliko si otpada proizveo“.
U 2019. godini završio je proces individualizacije za sve obiteljske kuće u gradu Puli i
okolnim JLS-e. Krenulo se i u individualizaciju više stambenih zgrada u pojedinim
dijelovima grada kao što su noviji dijelovi grada gdje prevladavaju više stambene zgrade
kao što su MO Sv. Polikarp, Stoja, Veruda, Vidikovac. Nastavljaju se i aktivnosti na širenju
mreže podzemnih posuda u samom centru grada kao što su ugrađeni polu podzemni
spremnici u na Vidikovcu gdje imamo veliku koncentraciju stanovništva na jednom
mjestu (neboderi). Reciklažno dvorište u Valmadama radi uz otežavajuće okolnosti
zbrinjavanja glomaznog otpada.
U 2019. godini raste stopa odvajanja na razini grada statistika pokazuje da je u 2018.
godini bila 10% i da će 2019. godina dalje rasti. Pri tome treba ukazati da je u 2018.
godini Metis kao oporabitelj u više od 100 poslovnih subjekata vršio prikupljanje
korisnih sirovina te bi taj postotak odvajanja trebalo pridodati onom na razini
komunalnog društva.
Sve navedeno jasno se ogleda u financijskom dijelu poslovanja društva prije svega
djelatnosti gospodarenja otpadom gdje rastu svi zavisni troškovi kako se sustav
unapređuje. Također u zadnjem kvartalu donesena je izmijenjena odluka o načinu
prikupljanja komunalnog i biorazgradivog otpada te će se u 2020. godini također trebati
prilagoditi, a što će osim brojnih aktivnosti glede usklađenja na novo otvoriti pitanje
poštene primjene načela onečišćivač plaća.
Možemo konstatirati da je 2019. godina koja nam ukazuje na svu problematiku sustava
gospodarenja otpadom koja će zahtIjevati daljnje značajne napore u daljnjem
unapređenju i izgradnji sustava kako bi se u potpunosti osigurao zatvoreni ciklus
gospodarenja otpadom. Izgradnjom centra za gospodarenja otpadom razvoj sustava nije
završio već je to tek jedan dio sustava.
U djelatnosti Hortikulture povećanjem ugovora na godišnjoj razini., a time i mogućnosti
povećanja broja djelatnika te novelacija cijena usluga prema gradu omogućeno je da
prije svega djelatnost redovno obavlja svoje djelatnosti kao i da rezultat poslovanja
djelatnosti bude značajno povoljniji u odnosu na prethodne godine.
Gledajući ukupno društvo u 2019. godini možemo konstatirati da će rezultat poslovanja
biti pozitivan i da će biti potrebno činiti značajne napore u daljnjoj nadgradnji i
unapređenju sustava kako potrebne infrastrukture na razini komunalnog društva ali i
mnogo šire kada govorimo o budućoj strategiji gospodarenja otpadom na razini Istarske
županije.
Izazovi u 2020. godini
S obzirom na iznijeto u 2020. godini očekuju nas značajni poslovni događaji i to prije
svega vezani za djelatnost gospodarenja otpadom i prilagodbi novom sustavu
prikupljanja komunalnog otpada. Tu prije svega mislimo na daljnje unapređenje
postojećeg sustav prikupljanja ali i potrebe definiranja strategije i ciljeva kako sustav
zaokružiti kako bi sve frakcije otpada mogle se nesmetano prikupljati i zbrinjavati.
Djelatnost gospodarenja otpadom – nastavak unapređenja sustav prikupljanja otpada
Ciljeve u 2020. godini možemo podijeliti na one na koje možemo utjecati i na one na koje
ne možemo direktno utjecati zbog ekonomskih ili zakonodavnih aspekata.
Ciljevi u 2020. godini u djelatnosti gospodarenja otpadom.
Glavni cilj je daljnje podizanje stope izdvajana korisnih sirovina i to :
daljnja individualizacijom više stambenih zgrada i prelazak na obračun prema
broju pražnjenja,
daljnjom obradom i selekcijom ostalih frakcija otpada prije svega glomaznog i
biorazgradivog otpada sa zelenih površina,
selektivnim prikupljanjem i izdvajanjem organske komponente otpada iz
ugostiteljskih i hotelskih kuća,
daljnjim unapređenjem edukativnih aktivnosti svih kategorija korisnika vezanih
za potrebu izdvajanja,
digitalizacija svih poslovnih subjekata i postepenog preuzimanja selektivno
prikupljenih sirovina,
širenjem mreže polu podzemnih i nadzemnih posuda u dijelovima grada gdje
klasičan oblik individualizacije nije moguć (za više stambene objekte),
podjela druge i treće (plave i žute) za papir-karton i plastiku za obiteljske kuće
(zamjena za dosadašnje vrećice) po okončanju natječaja Fonda za zaštitu okoliša i
energetsku učinkovitost,
usklađenjem sa izmijenjenom odlukom o načinu prikupljanja komunalnog i bio
razgradivog otpada.
Ostaju pitanja i ciljeve koje komunalno društvo ne može rješavati samostalno bez odluka
vlasnika i ali šire same županije. Ovdje prije svega mislimo na nedostatne elemente
integriranog sustava gospodarenja otpadom.
Pula Herculanea uputila je gradu Puli zahtjev za izmjenom prostorno planske
dokumentacije sa mogućnošću izrade sortirnice i kompostane, te pogona za obradu
glomaznog i zelenog otpada. No s obzirom na prije navedeno nepostojanje jasnog
zakonodavnog okvira kao i nepostojanja preduvjeta za ulaganjem u takve pogone
postavlja se pitanje kako dalje.
Rad navedenih postrojenja sam po sebi je negativan kada govorimo o troškovima rada
pojedinih pogona, a dodamo li tome i nepostojanje kontrole otkupa korisnih sirovina
sigurno je da će takvi pogoni dodatno opteretiti poslovanje. S obzirom na visok prag
rentabilnosti rada potrebno je takve sustave graditi uzimajući u obzir objedinjavanja
potreba više komunalnih društava na području Istarske županije. U tom smjeru će i
društvo pokrenuti inicijativu potrebe razmatranja navedene problematike na razini
grada i županije.
Iz navedenoga vidimo da su nepoznanice i rizici brojni što sigurno značajno otežava
izradu plana poslovanja društva. No zasigurno je da će se usprkos brojnim preprekama
nastaviti sa unapređenjem i nadogradnjom sustava gospodarenja otpadom i potrebom
prilagodbe. Pri tome će biti izuzetno važno koristi sve povoljne izvore financiranja
putem eu projekata i kreditna zaduženja kako bi se osigurali nesmetani uvjeti za
pružanjem usluga.
Za istaknuti je i potrebu usklađenja sa novom izmijenjenom odlukom o načinu
prikupljanja komunalnog i biorazgradivog otpada koja bi u značajnoj mjeri mogla
utjecati na prihode društva s obzirom na novi način obračuna cijene minimalne javne
usluge kao i definiranja novih sedam kategorija poslovnih korisnika.
Organizacijski djelatnost Hortikulture ne bi trebale očekivati značajnije promjene ali će
svakako pred djelatnošću biti brojni izazovi u pogledu realizacije programa održavanja i
realizacije novih projekata. S obzirom na 2019. godinu društvo ima manju vrijednost
ugovora od oko milijun kuna za 2020. godinu.
U okruženju brojnih rizika i nepoznanica te iznijetom okviru i smjernicama temeljiti
ćemo poslovanje društva u 2020. godini uz napomenu da će se izvršiti prilagodba plana
poslovanja društva ukoliko nastupe značajni poslovni događaji koji će isto tako utjecati
na poslovanje društva. Tu prije svega mislimo na operativne potrebe i tržišne uvjete
kada govorimo o načinu zbrinjavanja glomaznog i zelenog otpada, otkupu plastike i
ostalih frakcija otpada. Na te tržišne uvjete društvo ne može utjecati već će se morati
prilagoditi. Također i na potrebu usklađenja sa izmijenjenom odlukom o načinu
prikupljanja komunalnog i biorazgradivog otpada.
Plan poslovanja Društva Pula Herculanea d.o.o. za 2020. godinu osim navedenog okvira i
smjernica izrađen je na temelju procjene poslovanja za 2019. godinu, programu
održavanja komunalne infrastrukture Grada Pule za 2020. godinu, kao i procjenama
ulaganja i troškova koji će nastati na osnovu neophodnih ulaganja prema Zakonu o
održivom, gospodarenju otpadom i opremanja radi održanja zadovoljavajućeg nivoa
radne operativnosti.
Ostali aspekti poslovanja predviđaju se isto kao i prethodnih godina. I dalje se nastavlja
sa odlaskom određenog broja ljudi u mirovinu što dosta opterećuje poslovanje društva.
U najavi je odlazak određenog broja djelatnika u mirovinu i u 2020. godini. Iako smo
zadnjih godina imali značajan pad broja zaposlenih taj trend se značajno izmijenio.
Ostaje i problem nedostatne radne snage i sve teže popunjavanje sezonskih radnih
mjesta.
Poseban problem koji se javlja je i sve veći broj neiskorištenih dana godišnjih odmora. S
obzirom na značajni rast obima posla, a time i broja djelatnika raste i problem sve težeg
korištenja pripadajućih godišnjih odmora te je potrebno rezervirati sredstva za
korištenje godišnjih odmora odnosno zaposliti dodatni broj ljudi što u konačnici
značajno opterećuje poslovanje.
Svi ostali prihodi kao i rashodi društva napravljeni su na bazi realnih predviđanja i
poslovnog okruženja. S obzirom na navedene brojne nepoznanice i rizike poslovanje
Društva biti će usmjeravano ovisno o kretanjima u okruženju prvenstveno očuvanju
stabilnosti poslovanja i ispunjavanju temeljnih aktivnosti Društva, te će se ukoliko to
prilike kao što smo ranije i naveli u okruženju zahtijevaju plan poslovanja i investicija
prilagođavati potrebama i mogućnostima. Sukladno kretanjima i promjenama u
poslovnom okruženju društvo će raditi potreban rebalans plana poslovanja.
Pretpostavka ostvarenja osnovnog cilja poslovanja jednim je dijelom uravnotežen
prihod kroz nove korisnike ali i pad prihoda kroz individualizaciju i minimalan rast
rashoda sukladno potrebi usklađenja u zavisnosti rasta troškova vezanih uz prilagodbu
sustav selektivnog prikupljanja u uvjetima danog poslovnog okruženja. Naravno, kao što
smo i ranije obrazložili ovdje želimo još jednom istaknuti da pozitivan rezultat
poslovanja je projekcija navedenih smjernica poslovanja koje će se u bitnome mijenjati
ukoliko nastupe događaji sa velikom vjerojatnošću realizacije. Na ostale pojedine
rashode Društvo nije u mogućnosti utjecati pa ih je planom teško i predviđati a tu
mislimo prije svega na kretanje cijene energenata, kamatne stope i dr. Usprkos svemu,
prema planu poslovanja predviđen je pozitivan rezultat dobit u iznosu od 37.397,00
kuna.
Sumirajući navedeno, želimo istaknuti da će glavna obilježja poslovanja u 2020. godini
biti:
Ostvarenje pozitivnog poslovnog rezultata, na način da se društvo prilagodi
novonastalim poslovnim događajima, uz procjenu svih potencijalnih rizika te
prilagodbi tržišnim uvjetima,
daljnji rast stope izdvajanja korisnih sirovina i to daljnjom nadogradnjom sustava
gospodarenja otpadom širenjem individualizacije i početkom digitalizacije
sustava, kako obiteljskih kuća tako i više stambenih objekata, planiranjem i
integracijom novih elemenata sustava te investiranjem u tehnološki aspekt
poslovanja,
realizacijom godišnjih programa održavanja javnih i zelenih površina podizanjem
razine dosegnutog komunalnog standarda uvođenjem novih tehnologija kao i
širenjem područja održavanja,
daljnjim ulaganjem u ljudski kapital, zapošljavanjem i edukacijom odgovarajućih
profila kadrova, kao i podizanjem materijalnih prava djelatnika kao odgovor na
sve intenzivniju migraciju i nedostatak potrebne radne snage,
Ovdje želimo istaknuti da će navedene promjene značajno utjecati na sve elemente
Društva i to sa strateškog i organizacijskog aspekta, kao i na ljudski kapital. Slijedom
navedenog biti će potrebno uložiti značajna sredstva i napore kako bi se prije svega
osigurao kontinuitet u izvršavanju usluga te ostvario pozitivni poslovni rezultat
poslovanja.
Prihodi
Kao što smo u uvodu i naveli brojne nepoznanice i rizici otežavaju planiranje prihoda
društva. Daljnje unapređenje sustava gospodarenja otpadom zasigurno će donijeti
«reda» na području otkrivanja novih korisnika što bi sigurno trebalo voditi povećanju
prihoda. No sa druge strane uvođenjem digitalizacije doći će do značajnog smanjenja
prihoda u odnosu na sadašnji način obračuna koji je temeljen na 4 pražnjenja mjesečno
u varijabilnom dijelu obračuna usluge. Također potrebno je uzeti u obzir i buduće
usklađenje sa uredbom o načinu prikupljanja komunalnog i biorazgradivog otpada.
Nije za zanemariti pritisak poslovnih subjekata prije svega iz turističkog sektora kao
velikih hotelskih kuća tako i kategorije iznajmljivača koji nisu suglasni sa definiranim
načinom obračuna tih kategorija kupaca a što je u direktnoj vezi sa novom uredbom.
Sigurno je da će u prijelaznim godinama prilagodbe sustava dio otpada završiti kao
otpad sa javnih površina koji će također trebati zbrinuti. Tu su i ostale frakcije otpada za
koje će u narednim godinama tek trebati utvrditi najpovoljniji način obrade tu prije
svega mislimo na glomazan i zeleni otpad.
Plan prihoda društva u 2019. godini, kao i u godinama dosad, ovisi od visine ugovora o
održavanju javnih prometnih i zelenih površina s Gradom Pula, kao i o kretanjima
ukupne potrošnje u okruženju. Također, povećanje prihoda odnosi se i na planirane
gradske investicije kroz program pojačanog održavanja gdje će njihova realizacija prije
svega ovisiti o raspoloživim financijskim sredstvima u gradskom proračunu.
U okviru navedenoga uvažavajući otegotne okolnosti planirani su ukupni prihodi od
61.632.863 kune i manji su za 18% u odnosu na procjenu ukupnih prihoda u 2019.
godini. Glavni razlog značajnog smanjenja leži u sudskoj presudi i prihoda po toj osnovi.
No osim sudske presude razloge smanjenja poslovnih planiranih prihoda leži u nastavku
procesa individualizacije ali i manjim godišnjim ugovorima sa gradom Pula kako na
djelatnosti Čistoće, tako i na razini godišnjeg ugovora djelatnosti Hortikulture. Na razini
poslovnih prihoda očekuje se smanjenje u iznosu od 1,8 milijuna kuna ili manje 3%.
U 2019. izvršena je individualizacija svih obiteljskih kuća na području gdje društvo
pruža uslugu prikupljanja komunalnog otpada te se u 2020. ne očekuje značajan broj
novih korisnika. Sa druge strane u 2019. godini započeo je proces individualizacije više
stambenih zgrada te se sa te osnove očekuje manji prihod.
Jasno je da se u 2020. godini ne očekuju i financijski prihodi iz 2019. godine kada je
riješen sudski spor sa ARENA Hospitality Group. Nešto veći prihodi planiraju se po
osnovi otpremnina dok su rezerviranja za godišnje odmore u razini 2019. godine.
Prema programu rada za 2019. godinu s Gradom Pula za usluge održavanja javnih
prometnih površina (ručno i strojno ručno pometanje, odvoz sitnog otpada, pranje ulica,
te održavanje spomenika, kupališta i plaža), kao i za usluge Hortikulture kod donošenja
proračuna Grada predviđeno je smanjenje visine u odnosu na 2019. godinu, za ukupno
1,4 milijuna kuna. Od toga najveći dio smanjenja odnosi se na djelatnost Hortikulture.
Rashodi
U planu poslovanja za 2020. godinu planiraju se ukupni rashodi na razini od
61.595.466 kuna, tj. smanjenje rashoda u odnosu na 2019. godinu od 3%. Od toga
poslovni rashodi manji su za 3% ili manje za 1,8 milijuna kuna dok ostale kategorije
rashoda se predviđaju na razinama ostvarenim u 2019. godini.
Planirano smanjenje rashoda sadržano je u nekoliko kategorija. U materijalnim
troškovima planira se manji otpis sitnog inventara za 0,5 milijuna kuna odnosno manja
nabavka posuda iako se očekuje provedba natječaja od strane Fonda zaštite okoliša koji
se financira državnim sredstvima i dijelom iz proračuna grada Pule a slijedom toga i
manjim troškovima nabavke vrećica. Manji trošak planiran je i kod usluga u djelatnosti
Hortikulture iako se ne zna da li će grad ići u realizaciju nekih projekata što će iziskivati
potrebu rebalansa ugovora te djelatnosti.
S obzirom na planiranu kupnju novih vozila planira se i povećanje amortizacije odnosno
naknade za operativni lizing i to u iznosu od oko 0,4 milijuna kuna. Od ostalih značajnijih
umanjenja su odvjetnički troškovi koji u 2020. godini se ne javljaju zbog rješenja spora
sa Arena Hospitality Group-om u 2019. godini
Od značajnijeg povećanja rashoda potrebno je istaknuti planirani rast troška osoblja kao
posljedica usklađenja plaća ali povećanja broja djelatnika. Unapređenje i nadogradnja
sustava za sobom nosi potrebu za daljnjim povećanjem broja djelatnika, potrebne
opreme i vozila, a to posljedično za sobom nosi i rast svih zavisnih troškova. Ostale
kategorije troškova iskazuju neznatno povećanje ili smanjenje.
Ovdje je svakako potrebno istaknuti da će ukoliko grad Pula krene u realizaciju nekih
projekata bilo na uređenju javnih zelenih površina biti potrebno te investicije i
realizirati. Također kao što smo navodili ranije troškovi usluga zbrinjavanja pojedinih
frakcija otpada gotovo je nemoguće planirati. Razlozi su višestruki i poznati te je moguće
da u 2020. godini dođe do daljnjeg povećanja cijena otkupa plastike, stakla, glomaznog
otpad. Svakako će rashodovnu stranu trebati konstantno pratiti i analizirati kako bi
društvo moglo ostvariti zacrtane ciljeve.
PLAN INVESTICIJA
Plan investicija iskaz je realnih potreba i mogućnosti glede ulaganja u osnovna sredstva
s obzirom na trenutno stanje i potrebe. Kao što je rečeno u uvodu kao i poslovanje
Društva, tako će i investicije u 2020. godini ovisiti o trenutnoj gospodarskoj situaciji,
raspoloživim javnim pozivima iz eu fondova, a samim time i mogućim raspoloživim
izvorima i uvjetima financiranja.
Radi usklađenja s Zakonom o održivom gospodarenju otpadom predviđena su daljnja
ulaganja u potrebnu infrastrukturu u djelatnosti gospodarenja otpadom. Potreba se
javlja za nabavkom specijaliziranih vozila za odvoz otpada (specijalno vozilo za
pražnjenje podzemnih kao i vozila za prijevoz glomaznog otpada, posuda te ostala manja
vozila) zatim nabavku podzemnih i polu podzemnih posuda za otpad, eko otoka. Planira
se da će dio tih investicija biti financiran od strane Fonda za zaštitu okoliša i energetsku
učinkovitost, odnosno Grada Pule. U djelatnosti gospodarenja otpada se osim navedenog
planira i nabavka druge i treće posude za domaćinstvo, te nabavka posuda za više
stambene i obiteljske objekte.
S obzirom na potrebu nadogradnje sustava gospodarenja otpadom u planu za 2019.
godinu je nastavak individualizacije u više stambenim objektima. S obzirom na najave
krajem godine od strane Ministarstva glede mogućnosti nabavke vozila u planu je
nabavka nekoliko vozila kako bi se mogle zadovoljiti potrebe rasta broja korisnika i
područja na kojem je provedena individualizacija.
Osim najave nabavke vozila putem EU fondova u najavi je i mogućnost nabavke posuda
za korisne frakcije otpada ali i potreba za nabavkom dodatnih posuda za selektivno
prikupljanje. Također još uvijek je nejasan način zbrinjavanja glomaznog otpada i
zelenog otpada pa se možda treba računati i sa eventualnim aktivnostima vezanim za
izradu potrebne dokumentacije. Dio potrebnih osnovnih sredstava vezan je za djelatnost
Hortikulture kao što je nabavka strojnih kosilica.
Ovdje je potrebno istaknuti da se novim planom gospodarenja otpadom na nacionalnoj
razini uvodi potreba izgradnje kompostane i sortirnice te potreba selektivnog
prikupljanja organske frakcije otpada. Ukoliko se takva strategija usvoji biti će potrebno
pronaći adekvatan prostor i izraditi potrebnu dokumentaciju te uvesti daljnje promjene
u načinu prikupljanja komunalnog otpada i ostalih frakcija otpada. Pula Herulanea u tom
smjeru uputila je zahtjev gradu Puli za izmjenom prostorno planske dokumentacije. S
novom godinom u proces sanacije trebao bi ući i staro odlagalište otpada Kaštijun koju
provodi grad Pula.
Plan investicija je sačinjen ambiciozno iz razloga što se nastojalo obuhvatiti sva ulaganja
koja će biti moguće fizički izvršiti, sukladno tehničkim normama. Potrebno je istaknuti
da će se navedene investicije realizirati prema planu prioriteta uzimajući u obzir
trenutnu gospodarsku situaciju, kao i raspoloživa financijska sredstva te mogućnosti
sufinanciranja putem eu fondova. Realizacija svih investicija bit će prilagođena uvjetima
u okruženju rukovodeći se prije svega principom da se zadrži stabilnost društva.
Direktor
Igor Stari
Prilozi:
Plan prihoda i rashoda za 2020. godinu
Plan posebnih podataka za 2020. godinu
Plan nabave materijala i usluga i
plan investicijskih ulaganja
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2020.
Pozicija IND
POSLOVNI PRIHODI 51.020.139 99% 65.526.374 99% 62.607.498 83% 61.129.783 99% 98
Prihodi od prodaje proizvoda i usluga 50.074.182 98% 61.721.300 94% 59.699.451 95% 57.902.980 95% 97
Prihodi od prodaje proizvoda 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od pružanja usluga 50.074.182 61.721.300 59.699.451 57.902.980 97
Prihodi od najamnina i zakupnina 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi s osnove upotrebe proizvoda i usluga za vlastite potrebe 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od prodaje robe 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% #DIJ/0!
Prihodi od prodaje robe 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od pružanja usluga posredovanja (provizije, trgovačke usluge i sl.) 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi s osnove upotrebe robe za vlastite potrebe 0 0 0 0 #DIJ/0!
Ostali poslovni prihodi 945.957 2% 3.805.074 6% 2.908.047 5% 3.226.803 5% 111
Prihodi od ukidanja dugoročnih rezerviranja 255.650 3.176.074 2.275.979 2.593.803 114
Prihodi od kompenzacija, subvencija, dotacija, refundacija i sl. 690.307 629.000 632.068 633.000 100
Ostali poslovni prihodi 0 0 0 0 #DIJ/0!
FINANCIJSKI PRIHODI 156.366 0% 128.900 0% 12.346.679 16% 263.700 0% 2
Prihodi od ulaganja u dionice i udjele drugih društava 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% #DIJ/0!
Prihodi od dividendi 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od udjela u dobiti 0 0 0 0 #DIJ/0!
Dobici od prodaje dionica i poslovnih udjela 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi po osnovi kamata 148.802 95% 121.300 94% 12.325.679 100% 252.700 96% 2
Prihodi od redovnih kamata po osnovi zajmova i kredita 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od redovnih kamata po osnovi depozita, plasmana u fondove i sl. 42.403 40.000 95.177 70.200 74
Prihodi od zateznih kamata 106.399 81.300 12.230.502 182.500 1
Ostali prihodi financiranja 7.564 5% 7.600 6% 21.000 0% 11.000 4% 52
Pozitivne tečajne razlike 0 0 0 0 #DIJ/0!
Ostali financijski prihodi 7.564 7.600 21.000 11.000 52
OSTALI PRIHODI 288.905 1% 328.850 0% 272.126 0% 239.380 0% 88
Ostali prihodi 288.905 100% 328.850 100% 272.126 100% 239.380 100% 88
Prihodi od prodaje dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 163.246 220.000 60.660 70.000 115
Prihodi od prodaje sirovina, materijala, rezervnih dijelova i sitnog inventara 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od otpisa obveza 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od naplaćenih penala, nagrada i sl. 24.246 15.000 51.106 18.000 35
Utvrđeni viškovi 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od naplaćenih potraživanja otpisanih u prethodnim razdobljima 0 0 0 0 #DIJ/0!
Ostali izvanredni prihodi 101.413 93.850 160.360 151.380 94
UKUPNI PRIHODI 51.465.410 100% 65.984.124 100% 75.226.303 100% 61.632.863 100% 82
Realizacija 31.12.2018. Projekcija realizacije
31.12.2019. Plan 31.12.2020.Plan 31.12.2019.
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2020.
Pozicija IND
Realizacija 31.12.2018. Projekcija realizacije
31.12.2019. Plan 31.12.2020.Plan 31.12.2019.
POSLOVNI RASHODI 49.115.364 96% 63.700.938 97% 62.825.659 99% 60.996.416 99% 97
Materijalni troškovi 7.284.995 15% 7.257.520 11% 6.560.088 10% 5.663.350 9% 86
Utrošeni materijal i sirovine u osnovnoj djelatnosti 2.455.606 2.204.020 1.437.064 1.141.600 79
Utrošeni materijal i sirovine u upravi i prodaji 180.214 194.100 245.555 245.800 100
Utrošeni materijali i rezervni dijelovi za održavanje 878.494 875.700 988.076 890.770 90
Trošak (otpis) sitnog inventara, ambalaže i autoguma 1.193.057 1.041.200 1.623.982 1.109.480 68
Trošak energije 2.577.624 2.942.500 2.265.411 2.275.700 100
Troškovi nabave prodane robe 0 0 0 0 #DIJ/0!
Povećanje ili smanjenje vrijednosti zaliha proizvodnje u tijeku i gotovih proizvoda 0 0 0 0 #DIJ/0!
Troškovi usluga 11.375.833 23% 23.509.090 37% 23.465.413 37% 22.335.570 37% 95
Troškovi prijevoza i telekomunikacija 343.709 371.450 368.322 372.420 101
Troškovi vanjskih usluga pri izradi proizvoda i usluga 7.452.693 19.483.240 17.235.498 16.959.090 98
Troškovi usluga održavanja 1.218.109 1.154.260 1.513.816 1.459.880 96
Troškovi zakupnina i najamnina 146.781 227.820 705.576 1.094.850 155
Troškovi promidžbe, sponzorstva i sajmova 136.444 180.000 122.212 122.200 100
Troškovi intelektualnih usluga (odvjetnika, revizora, informatičara i sl.) 251.422 245.620 1.507.801 310.500 21
Troškovi komunalnih usluga 320.427 315.290 197.703 199.290 101
Troškovi bankarskih i sličnih usluga 174.712 143.500 259.710 261.100 101
Troškovi premija osiguranja 419.588 478.050 445.426 446.150 100
Troškovi registracije vozila, dozvola i sl. 169.470 185.460 175.314 175.990 100
Troškovi ostalih usluga 742.478 724.400 934.035 934.100 100
Troškovi osoblja 24.545.842 50% 26.375.039 41% 26.572.501 42% 27.337.303 45% 103
Troškovi neto plaća 14.399.134 15.053.977 15.350.848 15.812.621 103
Troškovi doprinosa iz plaća, poreza i prireza 5.240.238 5.976.325 5.792.141 5.965.905 103
Troškovi doprinosa na plaće 3.378.085 3.617.212 3.488.593 3.593.457 103
Troškovi naknada troškova radnicima 599.518 600.200 625.127 630.320 101
Troškovi darova, nagrada i potpora radnicima 928.867 1.127.325 1.315.792 1.335.000 101
Troškovi amortizacije 3.291.019 7% 3.506.100 6% 3.291.678 5% 3.441.350 6% 105
Amortizacija građevinskih objekata 59.168 59.740 51.929 52.000 100
Amortizacija postrojenja i opreme 2.904.330 3.120.303 2.990.821 3.127.350 105
Amortizacija prijevoznih sredstava 263.387 263.387 188.611 200.000 106
Amortizacija ostalih pozicija 64.134 62.670 60.317 62.000 103
Ostali troškovi poslovanja 2.617.675 5% 3.053.189 5% 2.935.979 5% 2.218.843 4% 76
Troškovi reprezentacije 55.900 68.700 58.000 58.000 100
Troškovi dnevnica i smještajate putni troškovi na službenim putovanjima 32.626 35.470 69.216 71.790 104
Troškovi dugoročnih rezerviranja za rizike i troškove 2.275.945 2.678.702 2.601.363 1.881.363 72
Troškovi poreza koji ne ovise o rezultatu, doprinosa, naknada i članarina 86.034 82.686 87.234 87.220 100
Troškovi stručnog obrazovanja i literature 74.284 69.200 60.377 60.450 100
Ostali troškovi poslovanja 92.886 118.431 59.789 60.020 100
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2020.
Pozicija IND
Realizacija 31.12.2018. Projekcija realizacije
31.12.2019. Plan 31.12.2020.Plan 31.12.2019.
FINANCIJSKI RASHODI 1.145 0% 400 0% 720 0% 720 0% 100
Troškovi po osnovi kamata 439 38% 400 100% 620 86% 620 86% 100
Troškovi po osnovi redovnih kamata po zajmovima i kreditima 0 0 0 0 #DIJ/0!
Troškovi po osnovi zateznih kamata 439 400 620 620 100
Ostali financijski rashodi 706 62% 0 0% 100 14% 100 14% 100
Gubici od prodaje dionica, poslovnih udjela i ostale financijske imovine 0 0 0 0 #DIJ/0!
Negativne tečajne razlike 0 0 100 100 100
Ostali financijski rashodi 706 0 0 0 #DIJ/0!
OSTALI RASHODI I VRIJEDNOSNA USKLAĐIVANJA 2.029.411 4% 1.941.600 3% 598.088 1% 598.330 1% 100
Ostali rashodi 2.029.411 100% 1.941.600 100% 598.088 100% 598.330 100% 100
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodane i rashodovane dugotrajne materijalne
i nematerijalne imovine 0000#DIJ/0!
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodanih i rashodovanih sirovina, materijala,
rezervnih dijelova i sitnog inventara 0000#DIJ/0!
Vrijednosna usklađivanja dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 0 0 0 0 #DIJ/0!
Vrijednosna usklađivanja kratkotrajne materijalne imovine 0 0 0 0 #DIJ/0!
Vrijednosna usklađivanja potraživanja od kupaca 1.606.643 1.250.000 350.000 0 0
Utvrđeni manjkovi 0 0 0 350.000 #DIJ/0!
Troškovi kazni, penala i naknada šteta 0 0 0 0 #DIJ/0!
Ostali izvanredni rashodi 422.768 691.600 248.088 248.330 100
UKUPNI RASHODI 51.145.920 100% 65.642.938 100% 63.424.467 100% 61.595.466 100% 97
REZULTAT POSLOVANJA PRIJE POREZA 319.490 341.186 11.801.836 37.397
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o.
Pozicija
POSLOVNI PRIHODI
Prihodi od prodaje proizvoda i usluga
Prihodi od prodaje proizvoda
Prihodi od pružanja usluga
Prihodi od najamnina i zakupnina
Prihodi s osnove upotrebe proizvoda i usluga za vlastite potrebe
Prihodi od prodaje robe
Prihodi od prodaje robe
Prihodi od pružanja usluga posredovanja (provizije, trgovačke usluge i sl.)
Prihodi s osnove upotrebe robe za vlastite potrebe
Ostali poslovni prihodi
Prihodi od ukidanja dugoročnih rezerviranja
Prihodi od kompenzacija, subvencija, dotacija, refundacija i sl.
Ostali poslovni prihodi
FINANCIJSKI PRIHODI
Prihodi od ulaganja u dionice i udjele drugih društava
Prihodi od dividendi
Prihodi od udjela u dobiti
Dobici od prodaje dionica i poslovnih udjela
Prihodi po osnovi kamata
Prihodi od redovnih kamata po osnovi zajmova i kredita
Prihodi od redovnih kamata po osnovi depozita, plasmana u fondove i sl.
Prihodi od zateznih kamata
Ostali prihodi financiranja
Pozitivne tečajne razlike
Ostali financijski prihodi
OSTALI PRIHODI
Ostali prihodi
Prihodi od prodaje dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine
Prihodi od prodaje sirovina, materijala, rezervnih dijelova i sitnog inventara
Prihodi od otpisa obveza
Prihodi od naplaćenih penala, nagrada i sl.
Utvrđeni viškovi
Prihodi od naplaćenih potraživanja otpisanih u prethodnim razdobljima
Ostali izvanredni prihodi
UKUPNI PRIHODI
13.259.000 99% 28.825.000 99% 47.681.000 99% 61.129.783 99%
12.300.000 93% 26.850.000 93% 45.500.000 95% 57.902.980 95%
0000
12.300.000 26.850.000 45.500.000 57.902.980
0 0
0 0 0
0 0% 0 0% 0 0% 0 0%
0000
0000
0000
959.000 7% 1.975.000 7% 2.181.000 5% 3.226.803 5%
808.000 1.645.000 1.700.000 2.593.803
151.000 330.000 481.000 633.000
0000
27.000 0% 88.000 0% 161.000 0% 263.700 0%
0 0% 0 0% 0 0% 0 0%
0000
0000
0000
27.000 100% 80.000 91% 150.000 93% 252.700 96%
0000
12.000 30.000 50.000 70.200
15.000 50.000 100.000 182.500
0 0% 8.000 9% 11.000 7% 11.000 4%
0000
0 8.000 11.000 11.000
134.000 1% 158.000 1% 182.000 0% 239.380 0%
134.000 100% 158.000 100% 182.000 100% 239.380 100%
70.000 70.000 70.000 70.000
0000
0000
4.000 8.000 12.000 18.000
0000
0000
60.000 80.000 100.000 151.380
13.420.000 100% 29.071.000 100% 48.024.000 100% 61.632.863 100%
III kvartal 2020. IV kvartal 2020.I kvartal 2020. II kvartal 2020.
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o.
Pozicija
POSLOVNI RASHODI
Materijalni troškovi
Utrošeni materijal i sirovine u osnovnoj djelatnosti
Utrošeni materijal i sirovine u upravi i prodaji
Utrošeni materijali i rezervni dijelovi za održavanje
Trošak (otpis) sitnog inventara, ambalaže i autoguma
Trošak energije
Troškovi nabave prodane robe
Povećanje ili smanjenje vrijednosti zaliha proizvodnje u tijeku i gotovih proizvoda
Troškovi usluga
Troškovi prijevoza i telekomunikacija
Troškovi vanjskih usluga pri izradi proizvoda i usluga
Troškovi usluga održavanja
Troškovi zakupnina i najamnina
Troškovi promidžbe, sponzorstva i sajmova
Troškovi intelektualnih usluga (odvjetnika, revizora, informatičara i sl.)
Troškovi komunalnih usluga
Troškovi bankarskih i sličnih usluga
Troškovi premija osiguranja
Troškovi registracije vozila, dozvola i sl.
Troškovi ostalih usluga
Troškovi osoblja
Troškovi neto plaća
Troškovi doprinosa iz plaća, poreza i prireza
Troškovi doprinosa na plaće
Troškovi naknada troškova radnicima
Troškovi darova, nagrada i potpora radnicima
Troškovi amortizacije
Amortizacija građevinskih objekata
Amortizacija postrojenja i opreme
Amortizacija prijevoznih sredstava
Amortizacija ostalih pozicija
Ostali troškovi poslovanja
Troškovi reprezentacije
Troškovi dnevnica i smještajate putni troškovi na službenim putovanjima
Troškovi dugoročnih rezerviranja za rizike i troškove
Troškovi poreza koji ne ovise o rezultatu, doprinosa, naknada i članarina
Troškovi stručnog obrazovanja i literature
Ostali troškovi poslovanja
III kvartal 2020. IV kvartal 2020.I kvartal 2020. II kvartal 2020.
11.888.680 100% 27.700.515 100% 45.407.135 100% 60.996.416 99%
952.000 8% 2.570.000 9% 3.889.000 9% 5.663.350 9%
96.000 300.000 500.000 1.141.600
56.000 110.000 180.000 245.800
160.000 400.000 700.000 890.770
90.000 630.000 729.000 1.109.480
550.000 1.130.000 1.780.000 2.275.700
0000
0000
4.141.000 35% 9.515.600 34% 17.319.400 38% 22.335.570 37%
60.000 168.000 247.000 372.420
3.100.000 7.230.000 13.500.000 16.959.090
250.000 600.000 1.100.000 1.459.880
200.000 400.000 700.000 1.094.850
23.000 49.600 73.400 122.200
53.000 120.000 200.000 310.500
42.000 88.000 142.000 199.290
64.000 140.000 200.000 261.100
94.000 174.000 266.000 446.150
32.000 92.000 158.000 175.990
223.000 454.000 733.000 934.100
5.969.480 50% 13.315.715 48% 20.438.235 45% 27.337.303 45%
3.614.000 7.645.300 11.932.000 15.812.621
1.298.000 2.836.000 4.427.000 5.965.905
810.480 1.729.415 2.699.235 3.593.457
147.000 305.000 480.000 630.320
100.000 800.000 900.000 1.335.000
794.300 7% 1.630.200 6% 2.538.500 6% 3.441.350 6%
15.100 30.200 16.500 52.000
705.200 1.450.000 2.286.000 3.127.350
54.000 110.000 180.000 200.000
20.000 40.000 56.000 62.000
31.900 0% 669.000 2% 1.222.000 3% 2.218.843 4%
9.000 19.000 26.000 58.000
6.000 26.000 42.000 71.790
0 500.000 1.000.000 1.881.363
3.500 43.000 65.000 87.220
8.000 28.000 35.000 60.450
5.400 53.000 54.000 60.020
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o.
Pozicija
FINANCIJSKI RASHODI
Troškovi po osnovi kamata
Troškovi po osnovi redovnih kamata po zajmovima i kreditima
Troškovi po osnovi zateznih kamata
Ostali financijski rashodi
Gubici od prodaje dionica, poslovnih udjela i ostale financijske imovine
Negativne tečajne razlike
Ostali financijski rashodi
OSTALI RASHODI I VRIJEDNOSNA USKLAĐIVANJA
Ostali rashodi
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodane i rashodovane dugotrajne materijalne
i nematerijalne imovine
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodanih i rashodovanih sirovina, materijala,
rezervnih dijelova i sitnog inventara
Vrijednosna usklađivanja dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine
Vrijednosna usklađivanja kratkotrajne materijalne imovine
Vrijednosna usklađivanja potraživanja od kupaca
Utvrđeni manjkovi
Troškovi kazni, penala i naknada šteta
Ostali izvanredni rashodi
UKUPNI RASHODI
REZULTAT POSLOVANJA PRIJE POREZA
III kvartal 2020. IV kvartal 2020.I kvartal 2020. II kvartal 2020.
10 0% 400 0% 600 0% 720 0%
10 100% 400 100% 500 83% 620 86%
0000
10 400 500 620
0 0% 0 0% 100 17% 100 14%
0000
0 0 100 100
0000
800 0% 17.000 0% 31.000 0% 598.330 1%
800 100% 17.000 100% 31.000 100% 598.330 100%
0000
0000
0000
0000
0000
0 0 0 350.000
0000
800 17.000 31.000 248.330
11.889.490 100% 27.717.915 100% 45.438.735 100% 61.595.466 100%
1.530.510 1.353.086 2.585.265 37.397
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2020.
Pozicija Realizacija
31.12.2018.
Plan
31.12.2019.
Projekcija
realizacije
31.12.2019.
Plan
31.12.2020. IND
BROJ ZAPOSLENIH 206 220 203 203 100
Broj zaposlenih 206 220 203 203 100
INVESTICIJE 545.690 42.684.000 5.594.495 45.923.000 821
Investicije 545.690 42.684.000 5.594.495 45.923.000 821
IZVORI FINANCIRANJA 545.690 42.034.000 5.594.495 45.923.000 821
Vlastita sredstva 545.690 8.185.000 3.794.495 14.833.000 391
Krediti 0 0 ####
Bespovratna sredstva 0 33.849.000 1.800.000 31.090.000 1.727
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST ČISTOĆA
Prihodi od djelatnosti Čistoća 43.194.019 55.922.500 51.853.276 51.652.987 100
- ručno i strojno pometanje 5.572.882 6.745.244 6.834.953 6.938.124 102
- pranje i prijevoz vode 153.913 152.000 343.281 343.281 100
- odvoz kućnog otpada 21.710.974 29.191.590 26.038.647 25.517.328 98
- odvoz glomaznog otpada 2.218.736 1.412.748 1.138.503 990.498 87
- odvoz sitnog otpada 569.743 787.164 901.459 901.459 100
- zbrinjavanje otpada 12.967.771 17.633.754 16.596.433 16.962.297 102
- javni rad 0 0 ####
Rashodi od djelatnosti Čistoća 37.517.967 50.508.100 46.162.519 45.945.303 100
- ručno i strojno pometanje 5.315.642 5.428.100 5.714.467 5.697.252 100
- pranje i prijevoz vode 159.575 150.000 301.546 301.546 100
- odvoz kućnog otpada 19.243.074 25.570.000 21.394.971 21.294.971 100
- odvoz glomaznog otpada 1.567.540 1.200.000 1.980.762 1.980.762 100
- odvoz sitnog otpada 1.033.156 870.000 684.696 684.696 100
- zbrinjavanje otpada 10.198.980 17.290.000 16.086.077 15.986.076 99
- javni rad 0 0 ####
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća 5.676.052 5.414.400 5.690.757 5.707.684 100
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva i djelatnosti 4.921.144 5.023.351 4.508.080 4.691.262 104
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća nakon prevaljenih troškova 754.908 391.049 1.182.677 1.016.422 86
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST
HORTIKULTURA
Prihodi od djelatnosti Hortikultura 8.161.172 8.772.498 9.849.799 8.583.842 87
Rashodi od djelatnosti Hortikultura 7.686.869 7.890.240 9.184.884 8.549.460 93
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura 474.303 882.258 664.915 34.382 5
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 934.570 932.391 973.396 1.008.668 104
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura nakon prevaljenih troškova -460.267 -50.133 -308.481 -974.286 316
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST
KANALIZACIJA
Prihodi od djelatnosti Kanalizacija 196.397 165.050 1.090.406 122.180 11
- održavanje kanalizacijskih sustava 0 0 1.090.406 122.180 11
- održavanje pogonskih uređaja i postrojanja 0 0 ####
- crpljenje, odvoz i zbrinjavanje fekalija 0 0 ####
- odštopavanje kanalizacije 0 0 ####
- ispitivanje i kontrola kanalizacijskog sustava 0 0 ####
Rashodi od djelatnosti Kanalizacija 171.548 164.780 1.065.741 126.928 12
- održavanje kanalizacijskih sustava 0 0 1.065.741 126.920 12
- održavanje pogonskih uređaja i postrojanja 0 0 8 ####
- crpljenje, odvoz i zbrinjavanje fekalija 0 0 ####
- odštopavanje kanalizacije 0 0 ####
- ispitivanje i kontrola kanalizacijskog sustava 0 0 ####
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija 24.849 270 24.665 -4.748 -19
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva i djelatnosti 0 0 ####
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija nakon prevaljenih troškova 24.849 270 24.665 -4.748 -19
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST
Prihodi od djelatnosti Dimnjačari 0 0 0 0 ####
Rashodi od djelatnosti Dimnjačari 0 0 0 0 ####
Rezultat poslovanja od djelatnosti Dimnjačari 0000####
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 0 0 0 0 ####
Rezultat poslovanja od djelatnosti Dimnjačari nakon prevaljenih troškova 0000####
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST
ZAJEDNIČKE SLUŽBE
Prihodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 1.171.663 2.255.877 13.378.615 2.291.253 17
Plan dodatnih podataka
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2020.
Pozicija Realizacija
31.12.2018.
Plan
31.12.2019.
Projekcija
realizacije
31.12.2019.
Plan
31.12.2020. IND
Rashodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 7.027.382 7.211.611 6.960.906 7.991.183 115
Rezultat poslovanja od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti (za prevaliti) -5.855.719 -4.955.734 6.417.709 -5.699.930 -89
FIZIČKI PODACI O POSLOVANJU
Površine na kojima se vrši pometanje (godišnje ostvarenje m2)110.855.982 113.000.000 124.000.000 124.200.000 100
- ručno pometanje 40.709.632 42.000.000 42.000.000 42.000.000 100
- strojno pometanje 70.146.350 71.000.000 82.000.000 82.200.000 100
Broj korisnika za koje se vrši odvoz, skupljanje i odlaganje otpada iz domaćinstava
po gradovima i općinama
36.231 37.500 38.022 38.400 101
Broj odvoza odvezenog glomaznog otpada 3.159 0 ####
Volumen odvezenog glomaznog otpada (m3)54.837 0 ####
Pražnjenje košarica sitnog otpada 78.000 78.000 100.000 100.000 100
Ukupno zbrinuti otpad na Odlagalištu (tone) 28.930 0 ####
Količina prikupljenog korisnog otpada u tonama 1.220 1.600 1.600 1.600 100
Plan dodatnih podataka