______________________________________________________________
PLAN POSLOVANJA DRUŠTVA
PULA HERCULANEA d.o.o.
za 2021. godinu
___________________________________________________________________________
KOMENTARI UZ PLAN POSLOVANJA ZA 2021. GODINU
Presjek stanja u 2020. godini
Ono što je obilježilo poslovanje društva u 2020. godini je proglašenje epidemije izazvane
SARS COVID 2 virusom. Svi planovi vezani za 2020. godinu nisu mogli biti ostvareni zbog
nastanka novih poslovnih uvjeta izazvanim proglašenjem epidemije. Početak godine
odnosno prvi kvartal s početkom proglašenja epidemije odmah je doveo do poremećaja
u poslovanju što se kasnije odrazilo na cijelu 2020. godinu i sa neizvjesnošću poslovanja
i u 2021. godinu s obzirom na trenutnu situaciju vezanu za epidemiološku situaciju.
S obzirom na donesene mjere potpunog lockdown-a u ožujku i zatvaranja mnogobrojnih
poslovnih subjekata a kasnije i zatvaranja granica isto je uvjetovalo značajno smanjenje
prihoda u svim kvartalima. Zbog značajne sezonalnosti poslovanja najveći gubitci s
prihodovne strane ostvareni su tijekom ljetne sezone i taj dio prihoda nije se mogao više
nadoknaditi. Sa druge strane zbog prirode djelatnosti koje društvo obavlja tkz.
predodređene djelatnosti značajnije uštede kojim bi se mogli nadoknaditi gubitci sa
prihodovne strane nisu bili mogući. Ovo je rezultiralo da će poslovnu 2020. godinu
društvo završiti sa značajnim negativnim poslovanjem ali i sa zabrinutošću za
poslovanje i u 2021. godini.
Osim velikih gubitaka prihoda prije svega od strane velikih turističkih subjekata,
ugostitelja, iznajmljivača i gradski proračun zbog nastale situacije doživio je rebalans
poslovanja a to je značilo dodatno smanjenje po programima održavanja koje financira
grad. Ukupno je društvo zbog nastale poslovne situacije izgubilo 6,2 milijuna kuna na
razini godine.
Iako je društvo poduzimalo mjere štednje u okvirima mogućeg s obzirom da su se
aktivnosti morale odvijati a neke kao što je pojačan program održavanja čistoće i
dezinfekcije intenzivirati, smanjenje ukupnog broja zaposlenih te prekidanje svih
planiranih investicija i zadržavanje samo onih od prije ugovorenih ogroman gubitak
prihoda nije bilo moguće nadoknaditi.
Bez obzira na nastalu situaciju društvo je tijekom 2020. godine ostvarilo svoje osnovne
ciljeve kada govorimo o pružanju usluga prikupljanja otpada kao i održavanja javnih i
zelenih površina iako sa mnogo manje investicijskih aktivnosti. Tijekom 2020. godine
nastavilo se sa nadogradnjom sustav prikupljanja otpada. Završilo se sa postavljanjem
podzemnih posuda u užem gradskom središtu. Krenulo se sa postavljanjem polu
podzemnih i van centra grada. Podijeljeni su posude za selektivno prikupljanje u dva
gradska MO-a, podijeljen su posude za selektivno prikupljanje i u ostalim jls, postavljen
je mreža zelenih otoka po gradu za prikupljanje stakla, te su individualizirane svi više
stambeni objekti na području grada te im dodijeljene posude za prikupljanje papira i
plastike.
Također sklopljenim ugovorom početkom 2020. godine kupljeno je 45 setova polu
podzemnih posuda te pripremljeni planovi za njihovu ugradnju. Osim potrebne
infrastrukture kupljena su i specijalna vozila za pražnjenje podzemnih posuda, vozilo za
prijevoz mko, kao i kamion navlakač sa dizalicom za potrebe reciklažnih dvorišta,
prikupljanja glomaznog i zelenog otpada. S obzirom na novo nastalu situaciju aktivnosti
vezane za održavanje javnih zelenih površina svele su se na zaštitu biljnog fonda grada i
najnužnije aktivnosti održavanja.
Problemi koji su se javili sa oporabiteljima glede zelenog i glomaznog otpada kao i
ostalih frakcija korisnih sirovina započetih u zadnjem kvartalu 2019. godine nastavili su
se i u prvom polugodištu 2020. godine. Stabilizacija tokova navedenih frakcija otpada
dogodila se tijekom svinja-lipnja odabirom novog isporučitelja usluga. No ovdje je
potrebno reći da se i dalje nastavlja nezaustavljiv trend rasta cijene otkupa th sirovina.
Zbog navedenog društvo je ponovno pokrenulo inicijativu prema gradu da se kroz
prostorne planove odrede potencijalne lokacije za smještaj novih reciklažnih dvorišta
kao i ostalih potrebnih aktivnosti kao što je izgradnja sortirnice, centra za pred obradu
zelenog i glomaznog otpada. Iako je i dalje upitna njihova izgradnja s obzirom na
problem plasmana navedenih sirovina i otkupnih cijena bez obzira što bi se time jedan
dio prikupljenih sirovina sortirao i uspio prodati.
Upravo navedeni troškovi otkupa osim epidemiološke situacije najviše utječu na
poslovanje društva te s obzirom na situaciju na nacionalnoj razini glede zakonodavnog
okvira gospodarenja otpadom biti će teško te troškove držati pod kontrolom. Osim
daljnjih ulaganja i unapređenja u sustav prikupljanja otpada društvo je zbog nastale
situacije pojačano radilo na održavanju javnih površina i čistoće grada pogotovo
početkom nastanka i proglašenja epidemije i za vrijeme ljetnih mjeseci.
Jasno je da je epidemija zahtijevala prilagodbu i organizaciju procesa rada, rad u
turnusima, povećane potrebe za zaštitnim sredstvima i dr. Sve to vodilo je manjoj
mogućnosti realizacije pojedinih aktivnosti kao npr u Hortikulturi i time manji
prihodima ali i značajnijem povećanjem troškova zbog navedene organizacije rada
(pojačani noćni sati rada) kao i kupnje zaštitnih sredstava. Društvo je ukinulo sve
stimulacije, smanjilo broj zaposlenih sukladno umanjenom obimu posla, značajno
smanjilo broj prekovremenih sati te potrebe za nabavkom sredstva svelo na nužne.
Možemo konstatirati da je 2020. godinu obilježilo proglašenje epidemije qovida-19 te je
poslovanje u potpunosti prilagođeno novonastalim uvjetima poslovanja. S obzirom na
navedeno te potrebu nastavka provođenja svoji osnovnih aktivnosti ne čudi negativan
rezultat poslovanja društva. Usprkos nastaloj situaciji društvo je izvršilo sve aktivnosti
koje su se pred njega postavile te uspjelo raditi na unapređenju sustava prikupljanja i
prije svega zaštiti zdravlje svojih djelatnika.
Ono na što je potrebno upozoriti je neizvjesnost nastavka poslovanja u okvirima
trenutne epidemiološke situacije. Ukoliko se epidemiološka situacija ne popravi upitno
je poslovanje društva i u 2021. godini. Izostanak kakve takve sezone zbog pogoršanja
epidemiološke situacije zahtijevati će drastične rezove kako bi društvo moglo izvršavati
svoje obveze tijekom 2021. godine.
Izazovi u 2021. godini
S obzirom na iznijeto u 2020. godini i neizvjesnosti glede epidemiološke situacije
planiranje za 2021. godinu je otežano, gotovo nemoguće. Da li će se epidemiološka
situacija smiriti, da li će se krenuti cijepiti stanovništvo, kakva će biti turistička sezona,
kako će se puniti gradski proračun, koliko će se djelatnika zaraziti su sve pitanja na koja
je teško u ovom trenutku pisanja plana poslovanja dati odgovor.
S obzirom na trenutnu nepovoljnu situaciju oko epidemije kao i najavama sve strožih
epidemioloških mjera zaštite te početka procjepljivanja stanovništva u Hrvatskoj realno
je očekivati značajne poremećaje u poslovanju društva izazvano epidemiološkim
mjerama. Jasno je da već sada možemo govoriti o upitnosti ljetne sezone i da li će i u
kojem se opsegu ona desiti.
Ovo će sigurno utjecati na poslovanje društva i to na sve njegove segmente. Ukoliko se
ne realizira ljetna sezona društvo će opet imati značajan pad prihoda. Organizacija rada
u turnusima onemogućava društvu redovnu realizaciju gradskih programa što vodi
manjim prihodima. Sa druge strane društvo je primorano poštivati mjere zaštite zdravlja
djelatnika.
Društvo će sukladno epidemiološkoj situaciji i uvjetima prilagođavati svoje poslovanje
što podrazumijeva izvršavanje nužnih aktivnosti prikupljanja otpada kao i održavanja
biljnog fonda grada te održavanje čistoće javnih površina. Investicijske aktivnosti
prilagoditi će se poslovnoj situaciji.
Djelatnost gospodarenja otpadom nastavak unapređenja sustava prikupljanja otpada
Ukoliko epidemiološka situacija i poslovni uvjeti dozvole društvo će svoje aktivnosti
usmjeriti na slijedeće ciljeve:
Glavni cilj je daljnje podizanje stope izdvajana korisnih sirovina temeljenih na
ekonomski održivim osnovama i to :
daljnja individualizacijom više stambenih zgrada i prelazak na obračun prema
broju pražnjenja,
daljnjom obradom i selekcijom ostalih frakcija otpada prije svega glomaznog i
biorazgradivog otpada sa zelenih površina,
selektivnim prikupljanjem i izdvajanjem organske komponente otpada iz
ugostiteljskih i hotelskih kuća,
daljnjim unapređenjem edukativnih aktivnosti svih kategorija korisnika vezanih
za potrebu izdvajanja,
individualizacija svih poslovnih subjekata i postepenog preuzimanja selektivni
prikupljenih sirovina,
širenjem mreže polu podzemnih i nadzemnih posuda u dijelovima grada gdje
klasičan oblik individualizacije nije moguć zone Gregovica2, Vidikovac Veruda,
MO Arena-Kaštanjer (za više stambene objekte), zone koncentracije,
podjela druge i treće (plave i žute) za papir-karton i plastiku za obiteljske kuće
(zamjena za dosadašnje vrećice) na cijelom području pružanja usluge,
usklađenjem sa izmijenjenom odlukom o načinu prikupljanja komunalnog i bio
razgradivog otpada (po odluci ustavnog suda),
stvaranje prostorno-planskih pretpostavki i razvoj projektne dokumentacije za
izgradnjom dva nova reciklažna dvorišta, sortirnice te centra za pred obradu
glomaznog i zelenog otpada.
Pula Herculanea uputila je gradu Puli zahtjev za izmjenom prostorno planske
dokumentacije sa mogućnošću izrade sortirnice i reciklažnih dvorište, te pogona za
obradu glomaznog i zelenog otpada. Prema proceduri samog usvajanja i promjene
prostorno planske dokumentacije ista bi trebala biti usvojena do kraja 2020. godine ili
početkom 2021. godine.
No s obzirom na prije navedeno nepostojanje jasnog zakonodavnog okvira kao i
nepostojanja preduvjeta za ulaganjem u takve pogone postavlja se pitanje ekonomske
održivosti takvih postrojenja. Rad navedenih postrojenja sam po sebi je negativan kada
govorimo o troškovima rada pojedinih pogona a dodamo li tome i nepostojanje kontrole
otkupa korisnih sirovina sigurno je da će takvi pogoni dodatno opteretiti poslovanje. S
obzirom na visok prag rentabilnosti rada potrebno je takve sustave graditi uzimajući u
obzir objedinjavanja potreba više komunalnih društava na području Istarske županije. U
tom smjeru se već i pokrenula inicijativu potrebe razmatranja navedene problematike
na razini grada i županije uz problem zbrinjavanja viška organskog otpada.
Za istaknuti je i potrebu usklađenja sa novom izmijenjenom odlukom o načinu
prikupljanja komunalnog i biorazgradivog otpada koja bi u značajnoj mjeri mogla
utjecati na prihode društva s obzirom na novi način obračuna cijene minimalne javne
usluge. O istome će se znati više nakon odluke ustavnog suda.
Organizacijski djelatnost Hortikulture ne bi trebale očekivati značajnije promjene ali će
svakako pred djelatnošću biti brojni izazovi u pogledu realizacije osnovnog programa
održavanja. Same aktivnosti i u sklopu njih novi projekti ovisiti će prije svega o
epidemiološkoj situaciji.
U okruženju brojnih rizika i nepoznanica te iznijetom okviru i smjernicama temeljiti
ćemo poslovanje društva u 2021. godini uz napomenu da će se izvršiti prilagodba plana
poslovanja društva ukoliko nastupe značajni poslovni događaji koji će isto tako utjecati
na poslovanje društva. Tu prije svega mislimo na razvoj epidemiološke situacije.
Plan poslovanja Društva Pula Herculanea d.o.o. za 2021. godinu osim navedenog okvira i
smjernica izrađen je na temelju procjene poslovanja za 2020. godinu, programu
održavanja komunalne infrastrukture Grada Pule za 2021. godinu, kao i procjenama
ulaganja i troškova.
Svi ostali prihodi kao i rashodi društva napravljeni su na bazi realnih predviđanja i
poslovnog okruženja ne uzimajući u obzir trenutnu epidemiološku situaciju. S obzirom
na navedene brojne nepoznanice i rizike poslovanje Društva biti će usmjeravano ovisno
o kretanjima u okruženju prvenstveno očuvanju stabilnosti poslovanja i ispunjavanju
temeljnih aktivnosti Društva, te će se ukoliko to prilike kao što smo ranije i naveli u
okruženju zahtijevaju plan poslovanja i investicija prilagođavati potrebama i
mogućnostima. Sukladno kretanjima i promjenama u poslovnom okruženju društvo će
raditi potreban rebalans plana poslovanja.
Pretpostavka ostvarenja osnovnog cilja poslovanja u ovim okolnostima najviše je vezana
za faktore na koje društvo ne može utjecati. Naravno, kao što smo i ranije obrazložili
ovdje želimo još jednom istaknuti da pozitivan rezultat poslovanja je projekcija
navedenih smjernica poslovanja koje će se u bitnome mijenjati ukoliko nastupe događaji
sa velikom vjerojatnošću realizacije prvenstveno vezano za razvoj epidemiološke
situacije. Na ostale pojedine rashode Društvo nije u mogućnosti utjecati pa ih je planom
teško i predviđati a tu mislimo prije svega na kretanje cijene energenata, kamatne stope
i dr. Usprkos svemu, prema planu poslovanja predviđen je pozitivan rezultat dobit u
iznosu od 6.800,00 kuna.
Sumirajući navedeno, želimo istaknuti da će glavna obilježja poslovanja u 2021. godini
biti:
Ostvarenje planiranih ciljeva sukladno razvoju epidemiološke situacije sa
naglaskom na izvršenje nužnih predodređenih djelatnosti društva što
podrazumijeva održavanje biljnog fonda grada te održavanje čistoće javnih
površina kao i redovito prikupljanje otpada što u uvjetima proglašenja epidemije
ima posebnu važnost. Navedene ciljeve potrebno je ostvariti uz maximalnu
zaštitu zdravlja svih djelatnika društva kao i njegovih korisnika,
ukoliko poslovni uvjeti dozvole ulagati u daljnji razvoj sustava prikupljanja što će
voditi daljnjoj stopi rasta izdvajanja korisnih sirovina temeljeći taj cilj na
ekonomski održivim temeljima,
poslovanje društva kontinuirano prilagođavati razvoju epidemiološke situacije
što podrazumijeva i promjenu prioriteta ciljeva ukoliko se dovede u pitanje
sigurnost i zdravlje djelatnika,
osigurati minimum likvidnosti društva kako bi društvo moglo redovno
podmirivati svoje obveze kako prema svojim djelatnicima tako i poslovnim
partnerima.
Prihodi
Planiranje poslovanja općenito pa tako i prihoda značajno je otežano gotovo nemoguće s
obzirom na trenutnu poslovno okruženje izazvano epidemijom Kao što smo u uvodu i
naveli brojne nepoznanice i rizici otežavaju planiranje prihoda društva. Sigurno je da se
na kraju 2020. godine teško mogu predviđati poslovna kretanja za slijedeću godinu.
Općenito plan poslovanja za 2021. godinu temeljimo na uobičajenom poslovnom
okruženju što bi podrazumijevalo normalan rad svih poslovnih subjekata, ostvarenje
značajnih turističkih kretanja uz obvezu prilagodbe plana poslovanja ukoliko se dalje
nastave negativno poslovno okruženje i daljnja nepovoljna epidemiološka situacija.
U odnosu na 2020. godinu realno se očekuje značajno povećanje poslovnih prihoda u
apsolutnom iznosu pretpostavljajući normalno poslovanje društva za uobičajene
poslovne prilike. Ovo podrazumijeva punu ljetnu sezonu i rad svih poslovnih subjekata.
Osim projekcije prihoda od pružanja usluga plan poslovanja u dijelu prihoda temelji se i
na realizaciji godišnjih gradskih programa održavanja javnih i zelenih površina u svom
punom opsegu bez saznanja o eventualnim potrebama smanjenja istih kao i realizacije
zbog potrebe reorganizacije posla izazvane nepovoljnom epidemiološkom situacijom.
U okviru navedenoga uvažavajući gore navedeno planirani su ukupni prihodi od
56.285.000 kune i 2% su veći u odnosu na procjenu ukupnih prihoda u 2020. godini.
Glavni razlog povećanja kao što smo i naveli je pretpostavka ostvarenja prihoda u
normalnom poslovnom okruženju (povećanje od 4,5%). Ovo podrazumijeva ostvarenje
normalne turističke sezone kao i realizaciju godišnjih programa održavanja javnih i
zelenih površina. S druge strane smanjiti će se ostali poslovni prihodi od rezerviranja za
otpremnine i neiskorištene godišnje odmore iz 2020 godine.
U 2020. godini završila je individualizacija svih obiteljskih kuća na području gdje
društvo pruža uslugu prikupljanja komunalnog otpada te se u 2021. ne očekuje značajan
broj novih korisnika. Sa druge strane u 2020. godini započeo je proces individualizacije
više stambenih zgrada te se sa te osnove očekuje manji prihod. Daljnje unapređenje
sustava gospodarenja otpadom zasigurno će donijeti «reda» na području otkrivanja
novih korisnika što bi sigurno trebalo voditi povećanju prihoda. No sa druge strane
uvođenjem digitalizacije doći će do daljnjeg smanjenja prihoda u odnosu na sadašnji
način obračuna koji je temeljen na 4 pražnjenja mjesečno u varijabilnom dijelu obračuna
usluge. Već tijekom 2020. godine primijetio se pad prihoda najvećim dijelom izazvan
individualizacijom ostalih JLS na kojim društvo pruža uslugu. Takav trend smanjenja
prihoda sa te osnove i očekujemo i u 2021. godini.
Prema programu rada za 2021. godinu s Gradom Pula za usluge održavanja javnih
prometnih površina (ručno i strojno ručno pometanje, odvoz sitnog otpada, pranje ulica,
te održavanje spomenika, kupališta i plaža), kao i za usluge Hortikulture kod donošenja
proračuna Grada predviđeno je neznatno povećanje u odnosu na 2020. godinu, te po
pojedinom programu iznose 8,5 milijuna kuna.
Financijski prihodi planiraju se na razini 2020. godine i neznatno utječu na rezultat
poslovanja. Ostali prihodi značajno su manji u odnosu na 2020. godinu i to za milijun
kuna. Razlog planiranom smanjenju nalazimo u manje rezerviranim sredstvima za
otpremnine kao i rezerviranjima za godišnji odmor.
Rashodi
U planu poslovanja za 2021. godinu planiraju se ukupni rashodi na razini od
56.280.000 kuna, tj. smanjenje rashoda u odnosu na 2020. godinu od 4%. Od toga
poslovni rashodi manji su za 4% ili manje za 2,4 milijuna kuna dok ostale kategorije
rashoda se predviđaju manje-više na razinama ostvarenim u 2020. godini.
Planirano smanjenje rashoda sadržano je u nekoliko kategorija. U materijalnim
troškovima planira se manji otpis sitnog inventara za 1,2 milijuna kuna odnosno manja
nabavka posuda jer se očekuje provedba natječaja od strane Fonda zaštite okoliša koji se
financira državnim sredstvima i dijelom iz proračuna grada Pule a slijedom toga i
manjim troškovima nabavke vrećica. Manji trošak planiran je i kod usluga u djelatnosti
Hortikulture iako se ne zna da li će grad ići u realizaciju nekih projekata što će prije
svega ovisiti o epidemiološkoj situaciji. S obzirom na planiranu kupnju novih vozila
planira se i povećanje amortizacije za 8% i to u iznosu od oko 0,27 milijuna kuna.
Ukoliko se epidemiološka situacija do ljetne sezone popravi a time se omogući i
ostvarenje turističke sezone javiti će se potreba dodatnog zapošljavanja sezonskog
osoblja. U planu ne predviđamo porast troškova osoblja s obzirom na trenutnu
epidemiološku situaciju. Podjela 20.000 novih posuda za papir i plastiku sigurno će
utjecati na potrebu reorganizacije usluge prikupljanja što za sobom nosi potrebu za
daljnjim povećanjem broja djelatnika, potrebne opreme i vozila a to posljedično za
sobom nosi i rast svih zavisnih troškova. Ostale kategorije troškova iskazuju neznatno
povećanje ili smanjenje.
Ovdje je svakako potrebno istaknuti da će ukoliko grad Pula krene u realizaciju nekih
projekata bilo na uređenju javnih zelenih površina biti potrebno te investicije i
realizirati. Također kao što smo navodili ranije troškovi usluga zbrinjavanja pojedinih
frakcija otpada gotovo je nemoguće planirati. Razlozi su višestruki i poznati te je moguće
da u 2021. godini dođe do daljnjeg povećanja cijena otkupa plastike, stakla, glomaznog
otpad. Svakako će rashodovnu stranu trebati konstantno pratiti i analizirati kako bi
društvo moglo ostvariti zacrtane ciljeve.
PLAN INVESTICIJA
Plan investicija iskaz je realnih potreba i mogućnosti glede ulaganja u osnovna sredstva
s obzirom na trenutno stanje i potrebe. Kao što je rečeno u uvodu kao i poslovanje
Društva, tako će i investicije u 2021. godini ovisiti prije svega o epidemiološkoj situaciji
koja značajno utječe na gospodarska kretanja, a to indirektno na sve segmente društva
od financijskog aspekta do organizacijskog.
Planom je predviđeno investicija u vrijednosti od 17.518.000 kuna, od čega oko
2.900.000 kuna iz bespovratnih sredstava Grada Pule (polu podzemne posude i
reciklažno dvorište), te iz sredstava EU (financiranje nabavke vozila za prikupljanje
selektivnog otpada).
Jasno je da ukoliko poslovne prilike dozvole društvo će nastaviti investirati u sustav
gospodarenja otpadom. Kao i uvijek koristiti će se svim dostupnim javnim pozivima iz eu
fondova a samim time i mogućim raspoloživim izvorima i uvjetima financiranja.
Radi usklađenja s Zakonom o održivom gospodarenju otpadom predviđena su daljnja
ulaganja u potrebnu infrastrukturu u djelatnosti gospodarenja otpadom. Potreba se
javlja za nabavkom specijaliziranih vozila za odvoz otpada (dvo-komorno vozilo, ostala
manja vozila) zatim nabavku podzemnih i polu podzemnih posuda za otpad. Planira se
da će dio tih investicija biti financiran od strane Fonda za zaštitu okoliša i energetsku
učinkovitost, odnosno Grada Pule. U djelatnosti gospodarenja otpada se osim navedenog
planira i nabavka druge i treće posude za domaćinstvo, te nabavka posuda za više
stambene i obiteljske objekte.
S obzirom na potrebu nadogradnje sustava gospodarenja otpadom u planu za 2021.
godinu je nastavak individualizacije u više stambenim objektima i to najvećim dijelom
ugradnjom polu podzemnih posuda. S obzirom na najave krajem godine od strane
Ministarstva glede mogućnosti nabavke vozila u planu je nabavka nekoliko vozila kako
bi se mogle zadovoljiti potrebe rasta broja korisnika i područja na kojem je provedena
individualizacija. Društvo je tijekom 2020. godine apliciralo na javni poziv ministarstva i
sredstava EU fondova te se tijekom 2021 očekuje isporuka vozila pražnjenje podzemnih
posuda.
Društvo će aktivno raditi na pripremi projektne dokumentacije po ostvarenju prostorno
planskih pretpostavki za izgradnjom dodatna dva reciklažna dvorišta, sortirnice i centra
za pred obradu glomaznog i bio razgradivog otpada sa javnih površina. Ukoliko se ukaže
potreba kao i u ovisnosti od epidemiološke situacije društvo će se pripremati za
odvojeno prikupljanje organske komponente otpada prije svega iz ugostiteljskih i
hotelskih objekata. S novom godinom u proces sanacije trebao bi ući i staro odlagalište
otpada Kaštijun koju provodi grad Pula.
Kao i u segmentu gospodarenja otpadom i ostale investicije ovisiti će prije svega o
poslovnom okruženju i daljnjem tijeku kretanja epidemije. Kao što smo i navodili
prioritet će biti prije svega obavljanje osnovnih predodređenih djelatnosti društva.
Drugim riječima plan investicija je sačinjen ambiciozno iz razloga što se nastojalo
obuhvatiti sva ulaganja koja će biti moguće fizički izvršiti, sukladno tehničkim normama
uz napomenu ograničenja s obzirom na trenutnu epidemiološku poslovnu situaciju.
Direktor
Igor Stari
Prilozi:
Plan prihoda i rashoda za 2021. godinu
Plan posebnih podataka za 2021. godinu
Plan nabave materijala i usluga i plan investicijskih ulaganja
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2021.
Pozicija IND
POSLOVNI PRIHODI 62.707.485 83% 54.489.688 99% 54.489.688 99% 55.950.025 99% 103
Prihodi od prodaje proizvoda i usluga 59.767.668 95% 51.633.107 95% 51.633.107 95% 53.960.025 96% 105
Prihodi od prodaje proizvoda 0 0 0 0 #DIV/0!
Prihodi od pružanja usluga 59.767.668 51.633.107 51.633.107 53.960.025 105
Prihodi od najamnina i zakupnina 0 0 0 0 #DIV/0!
Prihodi s osnove upotrebe proizvoda i usluga za vlastite potrebe 0 0 0 0 #DIV/0!
Prihodi od prodaje robe 0 0% 00% 00% 00% #DIV/0!
Prihodi od prodaje robe 0 0 0 0 #DIV/0!
Prihodi od pružanja usluga posredovanja (provizije, trgovačke usluge i sl.) 0 0 0 0 #DIV/0!
Prihodi s osnove upotrebe robe za vlastite potrebe 0 0 0 0 #DIV/0!
Ostali poslovni prihodi 2.939.817 5% 2.856.581 5% 2.856.581 5% 1.990.000 4% 70
Prihodi od ukidanja dugoročnih rezerviranja 2.275.946 2.344.709 2.344.709 1.450.000 62
Prihodi od kompenzacija, subvencija, dotacija, refundacija i sl. 663.871 511.872 511.872 540.000 105
Ostali poslovni prihodi 0 0 0 0 #DIV/0!
FINANCIJSKI PRIHODI 12.366.740 16% 269.956 0% 269.956 0% 167.106 0% 62
Prihodi od ulaganja u dionice i udjele drugih društava 00% 30.048 11% 30.048 11% 00% 0
Prihodi od dividendi 0 0 0 0 #DIV/0!
Prihodi od udjela u dobiti 0 0 0 0 #DIV/0!
Dobici od prodaje dionica i poslovnih udjela 0 30.048 30.048 0 0
Prihodi po osnovi kamata 12.354.038 100% 239.904 89% 239.904 89% 167.102 100% 70
Prihodi od redovnih kamata po osnovi zajmova i kredita 0 0 0 0 #DIV/0!
Prihodi od redovnih kamata po osnovi depozita, plasmana u fondove i sl. 114.559 131.680 131.680 94.000 71
Prihodi od zateznih kamata 12.239.478 108.224 108.224 73.102 68
Ostali prihodi financiranja 12.702 0% 40% 40% 40% 108
Pozitivne tečajne razlike 0 4 4 4 108
Ostali financijski prihodi 12.702 0 0 0 #DIV/0!
OSTALI PRIHODI 270.833 0% 301.952 1% 301.952 1% 166.883 0% 55
Ostali prihodi 270.833 100% 301.952 100% 301.952 100% 166.883 100% 55
Prihodi od prodaje dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 60.660 79.795 79.795 0 0
Prihodi od prodaje sirovina, materijala, rezervnih dijelova i sitnog inventara 0 0 0 0 #DIV/0!
Prihodi od otpisa obveza 0 0 0 0 #DIV/0!
Prihodi od naplaćenih penala, nagrada i sl. 43.506 64.042 64.042 63.033 98
Utvrđeni viškovi 0 0 0 0 #DIV/0!
Prihodi od naplaćenih potraživanja otpisanih u prethodnim razdobljima 0 0 0 0 #DIV/0!
Ostali izvanredni prihodi 166.667 158.115 158.115 103.850 66
UKUPNI PRIHODI 75.345.057 100% 55.061.596 100% 55.061.596 100% 56.284.015 100% 102
Realizacija 31.12.2019.
Projekcija realizacije
31.12.2020.
Plan 31.12.2021.
Plan 31.12.2020.
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2021.
Pozicija IND
Realizacija 31.12.2019.
Projekcija realizacije
31.12.2020.
Plan 31.12.2021.
Plan 31.12.2020.
POSLOVNI RASHODI 62.260.657 99% 57.980.242 99% 57.980.242 99% 55.556.551 99% 96
Materijalni troškovi 6.147.443 10% 5.493.572 9% 5.493.572 9% 4.043.578 7% 74
Utrošeni materijal i sirovine u osnovnoj djelatnosti 1.235.131 893.022 893.022 567.901 64
Utrošeni materijal i sirovine u upravi i prodaji 233.096 197.683 197.683 197.683 100
Utrošeni materijali i rezervni dijelovi za održavanje 872.754 740.421 740.421 711.093 96
Trošak (otpis) sitnog inventara, ambalaže i autoguma 1.529.932 1.902.606 1.902.606 695.901 37
Trošak energije 2.276.529 1.759.840 1.759.840 1.871.000 106
Troškovi nabave prodane robe 0 0 0 0 #DIV/0!
Povećanje ili smanjenje vrijednosti zaliha proizvodnje u tijeku i gotovih proizvoda 0 0 0 0 #DIV/0!
Troškovi usluga 23.560.815 38% 23.394.845 40% 23.394.845 40% 22.745.824 41% 97
Troškovi prijevoza i telekomunikacija 325.946 463.632 463.632 463.893 100
Troškovi vanjskih usluga pri izradi proizvoda i usluga 17.257.552 18.036.822 18.036.822 17.164.020 95
Troškovi usluga održavanja 1.467.851 1.480.203 1.480.203 1.460.203 99
Troškovi zakupnina i najamnina 964.371 1.027.430 1.027.430 1.194.000 116
Troškovi promidžbe, sponzorstva i sajmova 106.244 108.997 108.997 103.538 95
Troškovi intelektualnih usluga (odvjetnika, revizora, informatičara i sl.) 1.490.943 217.174 217.174 206.680 95
Troškovi komunalnih usluga 198.787 253.839 253.839 253.839 100
Troškovi bankarskih i sličnih usluga 260.801 271.689 271.689 288.903 106
Troškovi premija osiguranja 343.974 375.864 375.864 451.553 120
Troškovi registracije vozila, dozvola i sl. 180.284 197.863 197.863 197.863 100
Troškovi ostalih usluga 964.062 961.332 961.332 961.332 100
Troškovi osoblja 26.551.676 43% 24.007.498 41% 24.007.498 41% 23.633.894 43% 98
Troškovi neto plaća 15.433.912 14.182.497 14.182.497 13.824.776 97
Troškovi doprinosa iz plaća, poreza i prireza 5.656.674 4.939.206 4.939.206 5.010.225 101
Troškovi doprinosa na plaće 3.479.105 3.141.646 3.141.646 3.062.000 97
Troškovi naknada troškova radnicima 626.485 588.324 588.324 581.068 99
Troškovi darova, nagrada i potpora radnicima 1.355.500 1.155.825 1.155.825 1.155.825 100
Troškovi amortizacije 3.291.820 5% 3.433.547 6% 3.433.547 6% 3.700.000 7% 108
Amortizacija građevinskih objekata 63.109 70.833 70.833 70.833 100
Amortizacija postrojenja i opreme 2.929.638 3.069.027 3.069.027 3.331.264 109
Amortizacija prijevoznih sredstava 229.881 243.177 243.177 247.393 102
Amortizacija ostalih pozicija 69.193 50.510 50.510 50.510 100
Ostali troškovi poslovanja 2.708.903 4% 1.650.780 3% 1.650.780 3% 1.433.255 3% 87
Troškovi reprezentacije 69.958 25.487 25.487 47.962 188
Troškovi dnevnica i smještajate putni troškovi na službenim putovanjima 73.342 15.980 15.980 15.980 100
Troškovi dugoročnih rezerviranja za rizike i troškove 2.344.709 1.450.000 1.450.000 1.260.000 87
Troškovi poreza koji ne ovise o rezultatu, doprinosa, naknada i članarina 93.294 81.098 81.098 81.098 100
Troškovi stručnog obrazovanja i literature 62.476 20.942 20.942 20.942 100
Ostali troškovi poslovanja 65.125 57.273 57.273 7.273 13
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2021.
Pozicija IND
Realizacija 31.12.2019.
Projekcija realizacije
31.12.2020.
Plan 31.12.2021.
Plan 31.12.2020.
FINANCIJSKI RASHODI 8.407 0% 700 0% 700 0% 700 0% 100
Troškovi po osnovi kamata 1.079 13% 667 95% 667 95% 667 95% 100
Troškovi po osnovi redovnih kamata po zajmovima i kreditima 0 0 0 0 #DIV/0!
Troškovi po osnovi zateznih kamata 1.079 667 667 667 100
Ostali financijski rashodi 7.328 87% 33 5% 33 5% 33 5% 100
Gubici od prodaje dionica, poslovnih udjela i ostale financijske imovine 0 0 0 0 #DIV/0!
Negativne tečajne razlike 94 33 33 33 100
Ostali financijski rashodi 7.234 0 0 0 #DIV/0!
OSTALI RASHODI I VRIJEDNOSNA USKLAĐIVANJA 540.863 1% 719.301 1% 719.301 1% 720.019 1% 100
Ostali rashodi 540.863 100% 719.301 100% 719.301 100% 720.019 100% 100
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodane i rashodovane dugotrajne
materijalne i nematerijalne imovine
0 0 0 0 #DIV/0!
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodanih i rashodovanih sirovina, materijala,
rezervnih dijelova i sitnog inventara
0 0 0 0 #DIV/0!
Vrijednosna usklađivanja dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 0 0 0 0 #DIV/0!
Vrijednosna usklađivanja kratkotrajne materijalne imovine 0 0 0 0 #DIV/0!
Vrijednosna usklađivanja potraživanja od kupaca 199.390 292.200 292.200 292.200 100
Utvrđeni manjkovi 0 0 0 0 #DIV/0!
Troškovi kazni, penala i naknada šteta 0 0 0 0 #DIV/0!
Ostali izvanredni rashodi 341.473 427.101 427.101 427.819 100
UKUPNI RASHODI 62.809.927 100% 58.700.243 100% 58.700.243 100% 56.277.270 100% 96
REZULTAT POSLOVANJA PRIJE POREZA 12.535.130 -3.638.647 -3.638.647 6.745
Plan prihoda i rashoda
12.210.872 99% 26.287.603 99% 44.605.014 99% 55.950.025 99%
11.575.872 95% 24.927.603 95% 42.930.014 96% 53.960.025 96%
0 0 0 0
11.575.872 24.927.603 42.930.014 53.960.025
0 0 0 0
0 0 0 0
00% 00% 00% 00%
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
635.000 5% 1.360.000 5% 1.675.000 4% 1.990.000 4%
500.000 1.090.000 1.270.000 1.450.000
135.000 270.000 405.000 540.000
0 0 0 0
39.000 0% 85.000 0% 129.966 0% 167.106 0%
00% 00% 00% 00%
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
39.000 100% 85.000 100% 129.962 100% 167.102 100%
0 0 0 0
24.000 48.000 72.000 94.000
15.000 37.000 57.962 73.102
00% 00% 40% 40%
0 0 4 4
0 0 0 0
52.495 0% 87.496 0% 131.619 0% 166.883 0%
52.495 100% 87.496 100% 131.619 100% 166.883 100%
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
12.420 18.420 41.639 63.033
0 0 0 0
0 0 0 0
40.075 69.076 89.981 103.850
12.302.367 100% 26.460.099 100% 44.866.599 100% 56.284.015 100%
III kvartal 2021.
IV kvartal 2021.
I kvartal 2021.
II kvartal 2021.
Plan prihoda i rashoda
III kvartal 2021.
IV kvartal 2021.
I kvartal 2021.
II kvartal 2021.
12.565.094 100% 26.192.531 100% 41.675.429 99% 55.556.551 99%
945.614 8% 1.807.448 7% 2.926.648 7% 4.043.578 7%
153.224 300.818 415.118 567.901
45.249 93.133 142.942 197.683
141.527 279.057 510.921 711.093
119.614 253.440 416.667 695.901
486.000 881.000 1.441.000 1.871.000
0 0 0 0
0 0 0 0
5.220.193 42% 10.794.943 41% 17.601.821 42% 22.745.824 41%
200.555 296.642 391.987 463.893
3.750.057 8.028.896 13.442.179 17.164.020
330.653 669.135 1.069.952 1.460.203
297.000 600.000 897.000 1.194.000
30.935 55.928 79.733 103.538
116.520 138.275 175.141 206.680
45.544 136.631 203.649 253.839
74.800 140.069 214.858 288.903
102.570 198.566 301.953 451.553
32.412 91.924 161.690 197.863
239.147 438.877 663.679 961.332
5.446.322 43% 11.669.202 45% 17.866.909 43% 23.633.894 43%
3.250.404 6.794.833 10.467.304 13.824.776
1.254.596 2.520.167 3.837.696 5.010.225
732.000 1.492.000 2.282.000 3.062.000
139.118 277.398 440.072 581.068
70.204 584.804 839.838 1.155.825
910.000 7% 1.840.000 7% 2.770.000 7% 3.700.000 7%
17.708 35.416 53.125 70.833
816.714 1.654.897 2.493.081 3.331.264
60.794 121.589 182.545 247.393
14.784 28.098 41.250 50.510
42.965 0% 80.938 0% 510.051 1% 1.433.255 3%
12.146 15.186 21.962 47.962
7.284 9.880 13.352 15.980
0 0 400.000 1.260.000
18.088 45.501 63.723 81.098
4.041 4.041 4.041 20.942
1.406 6.330 6.973 7.273
Plan prihoda i rashoda
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodane i rashodovane dugotrajne
materijalne i nematerijalne imovine
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodanih i rashodovanih sirovina, materijala,
rezervnih dijelova i sitnog inventara
III kvartal 2021.
IV kvartal 2021.
I kvartal 2021.
II kvartal 2021.
86 0% 88 0% 114 0% 700 0%
86 100% 86 98% 86 75% 667 95%
0 0 0 0
86 86 86 667
00% 22% 28 25% 33 5%
0 0 0 0
0 2 28 33
0 0 0 0
18.212 0% 59.227 0% 209.960 1% 720.019 1%
18.212 100% 59.227 100% 209.960 100% 720.019 100%
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 292.200
0 0 0 0
0 0 0 0
18.212 59.227 209.960 427.819
12.583.392 100% 26.251.846 100% 41.885.503 100% 56.277.270 100%
-281.025 208.253 2.981.097 6.745
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2021.
Pozicija
Realizacija
31.12.2019.
Plan
31.12.2020.
Projekcija
realizacije
31.12.2020.
Plan
31.12.2021.
IND
BROJ ZAPOSLENIH 204 200 200 200 100
Broj zaposlenih 204 200 200 200 100
INVESTICIJE 5.932.388 6.353.000 6.353.000 17.518.000 276
Investicije 5.932.388 6.353.000 6.353.000 17.518.000 276
IZVORI FINANCIRANJA 5.932.388 6.353.000 6.353.000 17.518.000 276
Vlastita sredstva 4.132.388 3.953.000 3.953.000 14.628.000 370
Krediti 0 0 0 ####
Bespovratna sredstva 1.800.000 2.400.000 2.400.000 2.890.000 120
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ DJELATNOST
ČISTOĆA
Prihodi od djelatnosti Čistoća 51.891.739 42.394.601 42.394.601 44.638.133 105
- ručno i strojno pometanje 6.806.526 6.149.764 6.149.764 6.009.764 98
- pranje i prijevoz vode 313.335 388.573 388.573 369.023 95
- odvoz kućnog otpada 26.087.329 21.191.434 21.191.434 22.900.938 108
- odvoz glomaznog otpada 1.188.659 55.329 55.329 55.329 100
- odvoz sitnog otpada 821.429 846.079 846.079 816.079 96
- zbrinjavanje otpada 16.674.462 13.763.422 13.763.422 14.487.000 105
Rashodi od djelatnosti Čistoća 47.275.764 42.294.601 42.294.601 41.095.233 97
- ručno i strojno pometanje 5.885.012 5.079.092 5.079.092 5.079.092 100
- pranje i prijevoz vode 285.030 291.987 291.987 291.987 100
- odvoz kućnog otpada 22.729.565 22.312.969 22.312.969 20.413.601 91
- odvoz glomaznog otpada 1.453.925 458.463 458.463 458.463 100
- odvoz sitnog otpada 701.896 683.552 683.552 683.552 100
- zbrinjavanje otpada 16.220.336 13.468.538 13.468.538 14.168.538 105
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća 4.615.975 100.000 100.000 3.542.900 3.543
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi djelatnosti 1.137.833 3.638.647 3.638.647 3.536.155 97
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 3.070.668 ####
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća nakon prevaljenih troškova 407.473 -3.538.647 -3.538.647 6.745 0
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ DJELATNOST
HORTIKULTURA
Prihodi od djelatnosti Hortikultura 9.763.668 7.620.308 7.620.308 7.815.000 103
Rashodi od djelatnosti Hortikultura 9.215.860 7.200.308 7.200.308 7.295.000 101
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura 547.808 420.000 420.000 520.000 124
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 770.944 520.000 520.000 520.000 100
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura nakon prevaljenih troškova -223.136 -100.000 -100.000 0 0
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ DJELATNOST
KANALIZACIJA
Prihodi od djelatnosti Kanalizacija 1.583.940 154.352 154.352 136.450 88
Rashodi od djelatnosti Kanalizacija 1.079.988 154.352 154.352 136.450 88
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija 503.952 0 0 0 ####
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva i djelatnosti 0 0 0 0 ####
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija nakon prevaljenih troškova 503.952 0 0 0 ####
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ DJELATNOST
ZAJEDNIČKE SLUŽBE
Prihodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 12.973.454 1.463.845 1.463.845 1.463.845 100
Rashodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 4.968.226 5.568.526 5.568.526 5.520.000 99
Rezultat poslovanja od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti (za prevaliti) 3.841.612 -4.104.681 -4.104.681 -4.056.155 99
Rezultat poslovanja od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti po prevaljivanju 11.846.840 ####
FIZIČKI PODACI O POSLOVANJU
Površine na kojima se vrši pometanje (godišnje ostvarenje m2)127.568.215 128.400.000 128.400.000 128.400.000 100
- ručno pometanje 41.889.834 42.000.000 42.000.000 42.000.000 100
- strojno pometanje 85.678.381 86.400.000 86.400.000 86.400.000 100
Broj korisnika za koje se vrši odvoz, skupljanje i odlaganje otpada iz domaćinstava po
gradovima i općinama
37.954 38.066 38.066 38.200 100
Broj odvoza odvezenog glomaznog i komunalnog otpada posudama od 5m33.566 0 0 0 ####
Broj pražnjenja košara (sitnog otpada) 105.910 111.000 111.000 111.000 100
Ukupno zbrinuti otpad na Odlagalištu (tone) 25.784 0 0 0 ####
Ukupno zbrinuti otpad na ŽCGO Kaštijun (tone) 25.784 22.030 22.030 23.500 107
Količina prikupljenog korisnog otpada u tonama 1.558 1.700 1.700 1.900 112
Plan dodatnih podataka
Evidencijski
broj nabave
Predmet nabave (najviše 200 znakova)
Brojčana oznaka
predmeta nabave
iz Jedinstvenog
rječnika javne
nabave (CPV)
Procijenjena
vrijednost nabave
(u kunama)
Vrsta postupka
(uključujući i
jednostavnu nabavu)
Posebni režim
nabave
Predmet
podijeljen na
grupe?
Sklapa se
Ugovor/okvirni
sporazum/narudžb
enica?
Planirani početak
postupka
Planirano trajanje
ugovora ili okvirnog
sporazuma
Troškovi Investicije
Napomena
JN 01-21 Sredstva za suzbijanje korova 24210000-9 200.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 200.000
2Sredstva za rastvaranje masnoće 39831230-7 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
3Sredstva za odlivanje 24951310-1 8.500
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 8.500
4 Insekticidi 24452000-7 5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 5.000
5 Pesticidi 24451000-0 3.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 3.000
6 Humus 14212410-7 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
EMV 01-21 Živo bilje, lukovice, gomolji, korijenje, reznice i cijepovi 03121100-6 100.000 Otvoreni postupak DA Ugovor 02./2021. 1 GODINA 100.000
EMV 01-21 Grmlje 03451300-9 310.000 Otvoreni postupak DA Ugovor 02./2021. 1 GODINA 310.000
EMV 01-21 Drveće 03452000-3 340.000 Otvoreni postupak DA Ugovor 02./2021. 1 GODINA 340.000
10 Drveni stupovi 34928210-3 15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 15.000
11 Ukrasno bilje, trava, mahovina ili lišajevi 03441000-3 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
JN 02-21 Spremnici i koševi za otpad i smeće 34928480-6 190.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 190.000
13 Vaze za cvijeće 39298300-0 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
14 Dijelovi sjedala 39114000-4 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
15 Beton 44114000-2 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
16 Razni građevinski materijali od drva 44191000-5 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
17 Materijal za gradnju 44111000-1 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
18 Šljunak, pijesak, drobljeni kamen i agregati 14210000-6 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
19 Zemlja 14212400-4 10.000
Postupak jednostavne
nabave
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
20 Kamen za popločavanje 44113130-5 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
21 Materijal za vodoinst.-fontane 44115210-4 25.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 25.000
22 Cement 44111200-3 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
23 Željezo 14711000-8 30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 30.000
EMV 02-21 Vreće i vrećice za otpad 19640000-4 300.000 Otvoreni postupak DA Ugovor 05./2021 1 GODINA 300.000
25 Oprema za navodnjavanje-sustavi 43323000-3 25.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 25.000
26 Oprema za zavarivanje 42662000-4 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
27 Sredstva za rastvaranje masnoće-razni sprejevi 39831230-7 5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 5.000
28 Boje, lakovi i smole 44800000-8 15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 15.000
29 Svornjaci i vijci 44531510-9 3.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 3.000
30 Baterije-lampe 31440000-2 5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 5.000
31 Razni lokoti i brave 44521000-8 3.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 3.000
Elektroničke, elektromehaničke i elektrotehničke potrepštine 31700000-3 35.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 35.000
33 Proizvodi za čišćenje 39830000-9 80.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 80.000
34 Metle, četke i drugi razni proizvodi 39224000-8 25.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 25.000
EMV GRAD
PULA
Uredske potrepštine 30192000-1 150.000 Otvoreni postupak DA Okvirni sporazum 2021. 1 GODINA 150.000 EMV/GRAD PULA
JN 03-21 Motorna ulja i maziva 09211100-2 70.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 05./2021. 1 GODINA 70.000
EMV 21-20 Električna energija 09310000-5 220.000 Otvoreni postupak NE Okvirni sporazum 2020./2021. 2 GODINE 220.000 PRENESENO IZ 2020.
38 Propan i butan-plin uprava 09122000-0 30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 30.000
VV 02-20 Goriva 09100000-0 1.800.000 Otvoreni postupak DA Okvirni sporazum 2020./2021. 2 GODINE 1.800.000 PRENESENO IZ 2020.
40 Alati 44510000-8 30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 30.000
41 Cestovni znakovi 34992200-9 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
42 Spremnici za kompost 39234000-1 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
43 Zastave 35821000-5 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
44 Uljni filtri 42913300-2 35.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 35.000
45 Filtri za usis zraka 42913500-4 30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 30.000
46 Akumulatori, primarne ćelije i primarne baterije 31400000-0 30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 30.000
47 Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke FUSO 34330000-9 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
48 Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke MAN 34330000-9 65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 65.000
49 Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke RAVO 34330000-9 65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 65.000
50 Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke IVECO 34330000-9 65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 65.000
51 Dijelovi i pribor za vozila i njihove motore 34330000-9 65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 65.000
52 Uređaji, zupčanici i pogonski elementi 42140000-2 65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 65.000
53 Crpke 42122000-0 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
54 Motori 34310000-3 65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 65.000
55 Kočnice i dijelovi kočnica 34322000-0 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
56 Električna oprema za strojeve i vozila 31610000-5 65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 65.000
57 Dizalice za vozila i pripadajući dijelovi marke PK 34326000-8 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
58 Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke JOHN DEERE 34330000-9 30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 30.000
59 Pribor za traktore-dijelovi marke RIKO i SEPPI 34390000-7 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
JN 04-21 Gume za automobile 34351100-3 15.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 04./2021. 1 GODINA 15.000
JN 04-21 Gume za teška opterećenja 34352000-9 25.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 04./2021. 1 GODINA 25.000
JN 04-21 Gume za kamione 34352100-0 100.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 04./2021. 1 GODINA 100.000
JN 04-21 Protektirane gume 34913200-2 55.000
Postupak jednostavne
nabave
NE Ugovor 04./2021. 1 GODINA 55.000
JN 05-21 Radna odjeća 18110000-3 170.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 01./2021. 1 GODINA 170.000
JN 06-21 Zaštitna oprema 18143000-3 180.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 09./2021. 1 GODINA 180.000
Usluge cestovnog prijevoza 60100000-9 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi 1 GODINA 50.000
67 Iznajmljivanje dizalica s rukovateljem 45510000-5 30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 30.000 EMV GRAD
EMV GRAD Poštanske usluge 64110000-0 160.000 Otvoreni postupak DA Ugovor prema potrebi prema potrebi 160.000
EMV GRAD Telekomunikacijske usluge 64200000-8 130.000 Otvoreni postupak DA Ugovor prema potrebi prema potrebi 130.000 EMV GRAD
70 Ličilački radovi 45442100-8 30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 30.000
71 Održavanje programske podrške za informacijsku tehnologiju 72267100-0 69.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 69.000
72 Usluge iznajmljivanja kosilica ili poljoprivredne opreme s rukovateljem 77112000-8 65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 65.000
73 Usluge popravka i održavanja teretnih vozila marke IVECO 50114000-7 150.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 150.000
74 Usluge popravka i održavanja teretnih vozila marke MAN 50114000-7 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
75 Vodoinstalaterski i sanitacijski radovi 45330000-9 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
76 Usluge popravka i održavanja vatrogasne opreme 50413200-5 15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 15.000
77 Usluge pranja vozila 50112300-6 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
78 XIII -Usluge davanja vlastite imovine u najam ili zakup 70200000-3 69.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 69.000
79 XIV - Promidžbeni materijal 22462000-6 65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 65.000
JN 07-21 XV - Usluge čišćenja 90910000-9 130.000
Postupak jednostavne
nabave
NE Ugovor 06./2021. prema potrebi 130.000
EMV 03-21 XVI - Čuvarske usluge 79700000 410.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 01./2021. prema potrebi 410.000
82 Usluge popravka guma, uključujući montažu i centriranje 50116500-6 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
83 Bravarske usluge 98395000-8 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
84 Usluge popravka karoserije vozila 50112110-7 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
85 Limarske usluge 50112111-4 8.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 8.000
86 Stolarski radovi 45421000-4 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
88 Usluge fotokopiranja 79521000-2 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
89 Usluge dizajna world wide web (www) stranice 72413000-8 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
90 Usluge tiskanja 79810000-5 60.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 60.000
JN 08-21 Usluge tiskanja i isporuke 79823000-9 190.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 190.000
JN 09-21 Usluge održavanja drveća 77211500-7 199.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 01./2021. prema potrebi 199.000
93 Usluge u području otpadnih voda 90400000-1 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
Usluge deratizacije 90923000-3 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
95
Najam strojeva i opreme za visokogradnju i niskogradnju s
rukovateljem
45500000-2 30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 30.000
96 Gradnja 45000000-7 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
97 Radovi na izgradnji kolničkog zastora i asfaltiranju 45233222-1 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
98 Geografski informacijski sustavi (GIS ili jednakovrijedno) 38221000-0 5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 5.000
99 Zidarski radovi sa klesanim kamenom 45262512-3 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Ugovor prema potrebi prema potrebi 10.000
100 Radovi na krčenju 45111220-6 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
JN 10-21 Radovi navodnjavanja 45232120-9 69.000
Postupak jednostavne
nabave
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 69.000
102 Revizorske usluge 79212000-3 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
103 Usluge ovjeravanja 79132000-8 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
104 Pravne usluge 79100000-5 60.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 60.000
105 Usluge vještačenja 71319000-7 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
106 Arhitektonske, tehničke i geodetske usluge 71250000-5 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
107 Nadzor projekta i dokumentacije (projektantski nadzor) 71248000-8 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
108 Usluge tehničkog projektiranja 71320000-7 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
109 Usluge oglašavanja 79341000-6 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
110 Razne zdravstvene usluge 85140000-2 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
JN 11-21 Radovi ukrašavanja 45451100-4 190.000
Postupak jednostavne
nabave
NE Ugovor 10./2021. 1 GODINA 190.000
112 Savjetodavne usluge zaštite na radu 71317000-3 30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 30.000
113 Remontni i sanacijski radovi-spomenici 45453000-7 65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 65.000
114 Usluge sječe drveća 77211400-6 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
115 Usluge nadzora vozila 71631000-0 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
JN 12-21 Motorna vozila za prijevoz robe- najam 34130000-7 190.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 02./2021. 1 GODINA 190.000
117 USLUGE OGLAŠAVANJA 79341000-6 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
EMV-GRAD Usluge osiguranja od odgovornosti za motorna vozila 66516100-1 350.000 Otvoreni postupak DA Okvirni sporazum prema potrebi prema potrebi 350.000
EMV GRAD Usluge osiguranja od nezgode 66512100-3 220.000 Otvoreni postupak DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 220.000
120 Usluge obrazovanja i stručnog osposobljavanja 80000000-4 65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 65.000
121 Tiskane knjige, brošure i leci 22100000-1 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
122 Službena putovanja i troškovi u zemlji 63515000-2 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
123 Službena putovanja i troškovi u inozemstvu 63515000-2 5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 5.000
EMV 04-21 Usluga uklanjanja biološkog otpada-sa zelenih površina 90524300-9 700.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 10./201. 1 GODINA 700.000
EMV 05-21 Vozila za sakupljane otpada-leasing 34144511-3 1.500.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. PREMA POTREBI 1.500.000
VV 01-21 Zbrinjavanje glomaznog otpada 90510000-5 3.000.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 01./2021. PREMA POTREBI 3.000.000
Najam vozila za prijevoz putnika 60170000-0 10.000 Otvoreni postupak NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
145 Alati, brave, ključevi, šarke, spojeni elementi, lanac i opruge 44500000-5 2.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 2.000
JN 13-21 Oprema za video nadzor 32323500-8 200.000 Otvoreni postupak DA Ugovor 2021. prema potrebi 200.000
EMV 06-21
Usluge tehničkog projektiranja pogona (obrada glomaznog
otpada,reciklažna dvorišta,sortirnica)
71323200-0 500.000 Otvoreni postupak Projektni natječaj DA Ugovor 2021. prema potrebi 500.000
126 Spremnici za skladištenje 44611400-0 5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 5.000
VV 02-21 Posude za otpad-podzemni i polupodzemni kontejneri 44613700-7 3.200.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi 3.200.000 PH / FOND /JLS
VV 03-21 Gradnja - podzemni i polupodzemni kontejneri 45000000-7 3.500.000 Otvoreni postupak Projektni natječaj NE Ugovor 2021. prema potrebi 3.500.000
JN 14-21 Radovi na izgradnji postaje za reciklažu i biorazgrad. Otpada 45213270-6 490.000
Postupak jednostavne
nabave
Projektni natječaj NE Ugovor 2021. prema potrebi 490.000 PH / FOND /GP
JN 15-21 Posude za otpad-zvona za staklo 44613700-7 1.500.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi 1.500.000
VV 04-21 Vozila za skupljanje otpada -smećari 34144511-3 2.000.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi 2.000.000 PH/ FOND /GP
133 Razni strojevi za čišćenje 42995000-7 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
JN 16-21 Kontejneri za otpadni materijal 44613800-8 200.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi 200.000
JN 17-21 Komunalna vozila-ap car 34144700-5 195.000
Postupak jednostavne
nabave
NE Ugovor 2021. prema potrebi 195.000
EMV 07-21 Savjetodavne usluge u području zaštite okoliša 71313000-5 500.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi 500.000
137 Kosilice za travu 16311000-8 15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 15.000
JN 18-21 Kosilice za travnjake, parkove ili sportske terene 16311100-9 198.000
Postupak jednostavne
nabave
NE Ugovor 2021. prema potrebi 198.000
VV 05-21 Specijalni poljoprivredni ili šumarski strojevi-drobilica drvne mase 16600000-1 2.000.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi 2.000.000
EMV 08-21 Teretna vozila-kamioncin 34144750-0 550.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi 550.000
EMV 09-21 Strojevi za vršenje iskopa-mini bager 43262000-7 250.000 Otvoreni postupak DA Ugovor 2021. prema potrebi 250.000
EMV 10-21 Vozila za odvoz smeća-sampodizači 34144510-6 600.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi 600.000
EMV 11-21 Kamioni dizalice i samoistovarni kamioni 34142000-4 750.000 Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi 750.000
JN 19-21 Garažna vrata 44221240-9 140.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 01./2020. prema potrebi 140.000
147 Uredski namještaj 39130000-2 50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 50.000
148 Police za arhivu 39131100-0 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
149 Skeneri za računala 30216110-0 10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 10.000
150
Uredski i računarski strojevi, oprema i potrepštine osim namještaja i
paketa programske podrške
30000000-9 55.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 55.000
151 Programski paketi i informacijski sustavi 48000000-8 35.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 35.000
152 Ugradnja telefonskih centrala 45314100-2 20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi 20.000
EMV 12-21 Zbrinjavanje i obrada otpada-plastika 90510000-5 1.000.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor 01.2021. 1 GODINA 1.000.000
JN 20-21 Staklo i staklena ambala 14820000-5 200.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor 03.2021. 1 GODINA 200.000
EMV 13-21 Razni rezervni dijelovi-podzemni i polupod. Kontejneri 34913000-0 500.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor prema potrebi prema potrebi 500.000
EMV 14-21 Usluga ukljanjanja biološkog otpada-organski otpad 90524300-9 700.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor prema potrebi prema potrebi 700.000,00
UKUPNO 33.981.500 16.463.500 17.518.000
Stavka Iznos Vlast.sredstava Tuđa Sredstva Opis
UKUPNO TROŠKOVI 16.463.500 16.463.500
UKUPNO INVESTICIJE 17.518.000 14.628.000 2.890.000 Sufinanciranje Grada Pule za polupodzemne posude i Fonda za nabavku vozila i EU
SVEUKUPNO 33.981.500 31.091.500 2.890.000
Grad Pula 2021. godina
1Izgradnja reciklažnog dvorišta/sortirnice - priprema i izgradnja 1.500.000,00
2 Podzemni i nadzemni zeleni otoci 1.200.000,00
3 posude za selektivno prikupljanje otpada 730.000,00
4Sanacija odlagališta Kaštijun 24.400.000,00
UKUPNO 27.830.000,00