Novosti :

Oglasi - prodaja vozila


24.06.2022

1.KOSILICA LOMBARDINI 3 LD-511
Snaga motora: 14kw
Tvornički broj: 3772501
NEISPRAVNO
Vlasnik vozila: Pula Herculanea d.o.o. Trg I. istraske brigade 14, Pula Prijedlog cijene: 1620,00kn sa PDV-om
2. RABLJENI TERETNI AUTOMOBIL RENAULT KANGOO, MODEL EXPRESS RN 1.4, godina proizvodnje 2000, broj šasije VF1FC0HAF23922021, odjavljen s MUP-a, neispravan, po cijeni od 4.000,00 kn (uključen PDV)
3. RABLJENO MOTORNO VOZILO IVECO EUROCARGO ML 120 E 24, TERETNO ZA KOMUNALNE POTREBE, neispravan, godina proizvodnje 2004., broj šasije ZVFA1EJ0202433939, po cijeni od 40.000,00 kn (uključen PDV).
Izvješćuju se zainteresirani da se vozila mogu pogledati u krugu Pula Herculanea d.o.o, na adresi Valmade 38 (kod Agrokoke) do 4.07.2022., uz obaveznu prethodnu najavu na broj mobitela 099 228 0216. Oglasi su objavljeni i na www.njuskalo.hr:

RENAULT KANGOO RN 1.4, 2000 god. (njuskalo.hr)

IVECO ERUOCARGO ML 120 E 24, 2004 god. (njuskalo.hr)

OBAVIJEST o primjeni novog Cjenika od 1.7.2022. godine


14.06.2022

Obavještavaju se korisnici usluga trgovačkog društva Pula Herculanea d.o.o. kako će se odvoz miješanog komunalnog otpada na području Grada Pule, Općine Fažana, Općine Marčana, Općine Barban, Općine Ližnjan i Općine Svetvinčenat od dana 1. srpnja 2022. godine obračunavati po novom Cjeniku. Cjenik i prateća dokumentacija dostupni su na službenim stranicama www.herculanea.hr te u službenim prostorijama na adresi Trg I. istarske brigade 14, 52100 Pula. Uprava Društva

Obavijest


14.06.2022

Zakon o gospodarenju otpadom (NN 84/2021) (dalje: Zakon) propisao je obveze jedinica lokalne samouprave i davatelja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada. Jedna od obaveza jedinica lokalne samouprave bila je donošenje Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na svojem području. Temeljem spomenutog Zakona i Odluka trgovačko društvo Pula Herculanea d.o.o. donosi novi Cjenik usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada. Prijedlog Cjenika bio je na javnom savjetovanju (poveznica) od 22.4.2022. do 22.5.2022., potom su jedinice lokalne samouprave dostavile očitovanja i suglasnosti na novi Cjenik. Davatelj usluge se prilikom izračuna cijene vodio načelom „onečišćivač plaća“ kako bi korisnike usluge potaknuo na odvojeno predavanje reciklabilnog otpada, ali i uvažavajući potrebe kategorija korisnika kućanstvo i kategorije korisnika koji nisu kućanstvo. Kriterij za obračun količine komunalnog otpada za korisnike iz kategorije kućanstvo i kategorije korisnika koji nije kućanstvo je volumen zaduženog spremnika komunalnog otpada i broj pražnjenja u obračunskom razdoblju. Na sljedećoj poveznici nalazi se novi Cjenik:

  • Cjenik javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada od 1.07.2022.
  • Obavijest


    22.04.2022

    Prema članku 77. stavak 3. Zakona o gospodarenju otpadom, davatelj usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada dužan je provesti javno savjetovanje novog cjenika. U prilogu su dani:

  • Nacrt prijedloga Cjenik javne usluge prikupljanja komunalnog otpada
  • Obrazloženje prijedloga Cjenik javne usluge prikupljanja komunalnog otpada
  • Prilog 1- Primjer obračuna usluge za kategoriju korisnika kućanstvo
  • Prilog 2-primjer obračuna usluge za kategoriju korisnika koji nije kućanstvo
  • Izvješće o savjetovanju s javnošću

  • Javno savjetovanje otvoreno je 30 dana počevši od dana objave 22.4.2022. godine, a primjedbe se mogu do isteka predvidjenog roka poslati poštanskom pošiljkom ili osobno na adresu sjedišta Društva: PULA HERCULANEA d.o.o., Trg 1. istarske brigade 14, 52100 Pula ili u elektroničkom obliku na e-mail adresu: primjedbe@herculanea.hr .

    Obavijest - akcija čišćenja


    08.04.2022

    U sklopu obilježavanja „Svjetskog dana činjenja dobrih djela“ – „GOOD DEEDS DAY“ , na inicijativu organizacije - koordinatora za Republiku Hrvatsku „Djeca za bolji svijet“ Grad Pula priključit će se ovoj hvale vrijednoj inicijativi putem akcije čišćenja okoliša koja će se održati 9. travnja 2022. godine. Na prijedlog Mjesnih odbora Grada Pule i samih građana akcija čišćenja održat će se na sedam lokacija diljem grada i to u vremenskom periodu od 10.00 do 13.00 sati. Uz same građane akciji će se priključiti i volonteri Odreda izviđača Pomoraca uljanik i volonteri Volonterskog centra Istra.

    Više o akciji na stranicama Grada Pule

    Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost dodijelilo komunalnom poduzeću Pula Herculanea 1,16 miliona kuna za nabavku električnih čistilica


    16.03.2022

    Trgovačko društvo Pula Herculanea zaključilo je Ugovor o neposrednom sufinanciranju dodatnih troškova ulaganja u nabavku vozila na alternativni pogon sa Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (FZOEU). Ukupna procijenjena vrijednost nabavke iznosi 4,6 milijuna kuna od čega FZOEU sufinancira nabavku s ukupnom vrijednošću od 1,16 milijuna kuna. Podsjetimo, Pula Herculanea prijavila je na javni poziv FZOEU nabavku dvije čistilice na alternativni pogon - struju. Osim što takva vozila pomažu u smanjenju ukupnog zagađenja, njihov rad s manjom ili nultom stopom emisija i bukom podiže kvalitetu života u mjestima u kojim obavljaju svoju djelatnost. Testiranjem se čistilica raznih proizvođača, koje se mogu vidjeti na ulicama grada, ocjenjuju se mogućnosti novih tehnologija. Pripremaju se postupci javne nabave te se očekuje se da će isporuka novih vozila biti na proljeće iduće godine. Do tada će se osigurati potrebna infrastruktura punionica i mjesta pražnjenja usisanog materijala iz samih čistilica. Nabavkom vozila na alternativni pogon započet je proces dekarbonizacije voznog parka, odnosno smanjuju se emisije C02 što je korak u smjeru transformacije komunalnog društva prema klimatskoj neutralnosti voznog parka.

    Oglasi za slobodna radna mjesta


    03.03.2022

    Na temelju odredbe čl. 33. Društvenog ugovora Pula Herculanea d.o.o. Uprava- direktor Društva Pula Herculanea d.o.o. sa sjedištem u Puli, Trg 1. istarske brigade 14 raspisuje oglase za otvorena radna mjesta. Pogledajte oglase

    Odlaganje otpada - podzemni i polupodzemni spremnici


    27.01.2022

    Otpad odložen pored polu podzemnih posuda najvećim je dijelom posljedica nezaduženih kartica/ključeva za otvaranje polu podzemnih posuda za odlaganje komunalnog otpada, neodgovornog odlaganja otpada pored polu podzemnih posuda i tehničkih problema kod otvaranja otpadomjera. Dio problema koji je tehničke prirode odnosno poteškoća sa kontakt-karticama za otvaranje posuda otpadomjera je u procesu otklanjanja. Do sada zamijenjen je jedan dio neispravnih kartica te će se sljedeći tjedan o trošku isporučitelja vršiti zamjena jedinica za zaključavanje odnosno otpadomjera. Iako su predstavnici Pula Herculanea-e obilazili i po nekoliko puta korisnike u zonama gdje su ugrađeni polu podzemni spremnici i dalje ima neregistriranih korisnika koji ili nasilno otvaraju otpadomjere i time ih dovode u nefunkcionalno ili odlažu otpad na otvorenu površinu. Kontrolom pražnjenja na jučerašnji dan 26.01.2022. godine ustanovljeno je da su otpadomjeri normalno radili. Ustanovljen je uobičajeni prosječni broj pražnjenja. Ovo ukazuje da odložene vrećice otpada pored polu podzemnih spremnika u konkretnim slučajevima nisu posljedica tehničkog kvara na neotvaranju otpadmojera. Svakodnevno se vrši obilazak svih pozicija polu-podzemnih posuda kako bi se nepropisno odloženi otpad . Ovo podrazumijeva obilazak vozila za prikupljanje otpada svakodnevno na sve 23 lokacije ugrađenih polu podzemnih spremnika kao i 16 lokacija podzemnih spremnika, i to najmanje dva puta dnevno dok se najkritičnije lokacije kao što su lokacije u samom centru grada dodatno obiđu i više puta. Vjerujemo da će se rješavanjem tehničkog problema značajno smanjiti problem odlaganja otpada, ali isto tako pozivamo sve naše korisnike da se obrate u Pula Herculanea-u za prijavu tehničkih kvarova, zamjenu neispravnih kartica, odnosno zaduženje vlastite kartice. Kontakt podaci: e-mail: primjedbe@herculanea.hr, ili putem telefona svaki dan od ponedjeljka do petka od 7.30 do 14.30 sati na 052/638-405. Zahvaljujemo. Uprava Pula Herculanea

    Raspored odvoza otpada za nadolazeće blagdane


    22.12.2021

    Ovom prilikom želimo podsjetiti sve naše korisnike o načinima odvoza otpada tijekom blagdana kako bi izbjegli nedoumice, a sve kako bi Vaš otpad bio odvezen na vrijeme. Odvoz otpada se vrši po zimskom kalendaru (2021.g.) odvoza koji je još uvijek u primjeni. Tijekom Božićnih i novogodišnjih blagdana usluga odvoza miješanog komunalnog i ostalog otpada vrši se redovito, izuzev na sam Božić - subota, 25.12. 2021. godine i Novu godinu subota 1. 1. 2022. godine. Svim korisnicima usluge odvoza miješanog komunalnog i selektivnog otpada kojima redovan odvoz pada na te dane (subota) odvoz ćemo vršiti dan ranije u petak, 24. 12. 2021. godine, odnosno u petak (31. 12. 2021. godine). Svim našim korisnicima želimo ugodne Božićne blagdane i sretnu i uspješnu Novu 2022. godinu.

    Natječaj za direktora Pula Herculanea d.o.o.


    17.11.2021

    Na temelju odredbe članka 35. st. 3 Društvenog ugovora trgovačkog društva Pula Herculanea d.o.o. za obavljanje komunalnih djelatnosti, raspisuje se N A T J E Č A J za direktora Pula Herculanea d.o.o.

    Preuzmi natječaj

    Izdavanje računa za iznajmljivače


    26.07.2021

    Pula Herculanea d.o.o. obavještava svoje korisnike koji spadaju u kategoriju iznajmljivača kako je s obzirom na manji broj turističkih dolazaka zbog situacije uzrokovane pandemijom COVID-19, pripremila mjeru pomoći kućanstvima koji pružaju uslugu smještaja (iznajmljivačima). Korisnici koji nisu imali ostvarenih noćenja u razdoblju od 1. siječnja 2021. godine do 30. lipnja 2021. godine, imaju pravo na storno dostavljenog računa za iznajmljivače za mjesec lipanj 2021. godine. Kako bi ostvarili navedeno pravo molimo korisnike da dostave potvrdu izdanu od strane turističke zajednice da nisu ostvarili noćenje u navedenom periodu. Potvrde se mogu dostaviti na e-mail: primjedbe@herculanea.hr ili putem pošte na adresu Trg I. istarske brigade 14, 52100 Pula. Računi za iznajmljivače na kućne adrese trebali bi doći u toku sljedećeg tjedna.

    Novi raspored odvoza miješanog komunalnog otpada


    12.05.2021

    Poštovani korisnici,
    ovim putem vas obavještavamo da od 1. 6. 2021. do 31. 12. 2021. godine vrijedi LJETNI RASPORED ODVOZA MIJEŠANOG KOMUNALNOG OTPADA. Raspored odvoza možete pogledati OVDJE Ukoliko imate dodatnih pitanja vezano za odvoz otpada možete nazvati djelatnost Čistoću na broj telefona 052-541-597 i 052-544-094, svakim radnim danom (ponedjeljak-subota) od 7-13 h, ili putem elektronske pošte na primjedbe@herculanea.hr. Zahvaljujemo se korisnicima na poštivanju rasporeda odvoza otpada.

    Obavijest - MO Gregovica - podjela plavih i žutih posuda


    24.04.2021

    U skladu sa planiranim aktivnostima dolaskom posuda (plave i žute) za prikupljanje korisnih sirovina papir-karton, plastika i metal i tetra-pak ambalaža Pula Herculanea d.o.o. kreće sa podjelom svojim korisnicima. Do sada su naši korisnici na raspolaganju imali vrećice koje su bile prelazno rješenje u kojima su odvajali korisne sirovine. Dodjelom individualnih posuda za plastiku, papir-karton i metal više neće biti potrebe te korisne sirovine stavljati u vrećice i čuvati do dana odvoza. Termini i način odvoza korisnih sirovina se ne mijenjaju, dovoljno je posudu za papir i karton te plastiku izvaditi ispred kućnog praga na dan odvoza kao i za odvoz komunalnog otpada. Za preuzimanje posuda ne trebate biti na adresi, niti se usluga naplaćuje. Posude možete početi koristiti odmah, te nema potrebe stavljati vrećice unutar samih posuda, pogotovo u posudu za papir i karton. Ovim putem Vas obavještavamo da će dodjela posuda za Vaš mjesni odbor GREGOVICA biti od 4. 5. 2021 do 6. 5. 2021. od vrata do vrata, od 7.00 do 14.00 sati. Za sve informacije možete nas kontaktirati na 052/544-094 od ponedjeljka do subote od 7.00 do 13.00 sati, ili na 052/638-401 od ponedjeljka do petka od 7.00 do 15.00 sati ili putem e-maila: primjedbe@herculanea.hr

    Prodaja vozila


    15.09.2020

    1. RABLJENI TERETNI AUTOMOBIL RENAULT KANGOO, MODEL EXPRESS RN 1.4, godina proizvodnje 2000, broj šasije VF1FC0HAF23922021, odjavljen s MUP-a, neispravan, po cijeni od min. 3.723,60 kn (uključen PDV) 2. KOMUNALNO VOZILO ZA SAKUPLJANJE I ODVOZ KOMUNALNOG OTPADA S VAGOM ZAPREMNINE 22m3, IVECO STRALIS, SA NADOGRADNJOM, godina proizvodnje 2013. g. broj šasije WJME2NSH40C269449, ispravan i registriran, po cijeni od min. 468.000,00 kn (uključen PDV) 3. BOMAG BC 672 RB, kompaktor,neispravan,godina proizvodnje 2004., broj šasije 101570541005, po cijeni od min. 187.377,50 kn (uključen PDV) Natjecatelj je uz ponudu dužan uplatiti jamčevinu u iznosu od 1.000.00 kn u korist žiro računa IBAN HR6223600001101423099, SWIFT ZABAHR2X, otvorenog kod Zagrebačke banke d.d., pozivom na broj 130- OIB natjecatelja i naznakom „jamčevina- natječaj za prodaju vozila“. Ponude za koje ne bude uplaćena jamčevina neće se razmatrati. Izvješćuju se zainteresirani da se vozila mogu pogledati u krugu Pula Herculanea d.o.o, na adresi Valmade 38 (kod Agrokoke), u utorak-srijedu 15. 9. – 16. 9. 2020. u vremenu od 13,00 do 14,00 sati, a ponude se trebaju predati u zatvorenim kovertama s naznakom „Ponuda za kupovinu određenih vozila“, najkasnije do petka, 18. 9. 2020. g. do 12,00 sati u sjedište, na adresi Trg I. istarske brigade 14, nakon čega će se ponude otvarati. Detaljne informacije se mogu dobiti na tel. broj 099 228 0216.“

    Novi zimski raspored odvoza za korisnike s vlastitim posudama


    10.09.2020

    Poštovani korisnici, ovim putem obavještavamo sve korisnike da od 14. 9. 2020. do 31. 5. 2021. godine vrijedi ZIMSKI RASPORED ODVOZA MIJEŠANOG KOMUNALNOG OTPADA – 1 odvoz tjedno. Raspored odvoza možete pogledati OVDJE Ukoliko imate dodatnih pitanja vezano za odvoz otpada možete nazvati djelatnost Čistoću na broj telefona 052-541-597 i 052-544-094, svakim radnim danom (ponedjeljak-subota) od 7-13 h. Zahvaljujemo se korisnicima na poštivanju rasporeda odvoza otpada.

    Radno vrijeme reciklažnog dvorišta


    10.06.2020

    Radno vrijeme reciklažnog dvorišta na adresi Valmade 38 od ponedjeljka do subote, od 8.00 do 18.00 sati, pauze su od 10.00 do 10.30 i od 16.00 do 16.30, a nedjeljom reciklažno dvorište ne radi. Molimo da se korisnici reciklažnog dvorišta pridržavaju preporuka i uputa Stožera civilne zaštite o minimalnoj udaljenosti prilikom ulaska i odlaganja otpada. Za sve dodatne informacije, broj telefona reciklažnog dvorišta je 052/633-387 ili e-mail adresa: primjedbe@herculanea.hr Zahvaljujemo na razumijevanju.

    Obavijest svim korisnicima usluge odvoza otpada


    01.05.2020

    Poštovani korisnici!
    Zbog pandemije uzrokovane korona virusom obavještavamo sve korisnike usluge odvoza otpada da do daljnjega vrijedi isti režim odvoza miješanog komunalnog otpada kao i do sada odnosno 1 puta tjedno - dan predviđen rasporedom po zimskom režimu odvoza. U slučaju potrebe za uvođenje dodatnog tjednog odvoza otpada i prijelaz na 2 puta tjedni odvoz na vrijeme ćemo Vas obavijestiti. Selektivni otpad odlažite u dane odvoza po dosadašnjem rasporedu. Podsjećamo korisnike da nam se u slučaju potrebe vezano za račune obrate na broj: 052/638-406, 638-409, a za ostale potrebe na broj 052-638-400, e- mailom na primjedbe@herculanea.hr ili putem pisane pošiljke.
    Zahvaljujemo na razumijevanju!
    Uprava Pula Herculanea

    NAČIN POSTUPANJA S OTPADOM U SAMOIZOLACIJI I KOD SUMNJE NA INFEKCIJU KORONA VIRUSOM


    28.03.2020

    PREPORUKE ZA KUĆANSTVA I OSTALE ZATVORENE PROSTORE Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske: Otpad osoba koje se zbog potvrđene infekcije ili sumnje na infekciju koronavirusom (bolest COVID-19) nalaze u samoizolaciji, potrebno je odložiti unutar običnih plastičnih vrećica za otpad i čvrsto zavezati, potom tu vrećicu staviti u drugu plastičnu vrećicu koju treba čvrsto zatvoriti. Ovako pripremljen otpad potrebno je držati odvojeno od ostalog kućnog otpada najmanje 72 sata (3 dana) prije odlaganja u spremnik za miješani komunalni otpad. Na taj način treba postupiti s osobnim otpadom (npr. papirnate maramice), kao i s otpadom od čišćenja prostora. Posebno napominjemo, papirnati ručnici, papirnate maramice i razni proizvodi za jednokratnu upotrebu koje koriste osobe koje pokazuju znakove bolesti COVID-19 ne smiju se stavljati u spremnike za odvojeno prikupljanje otpada (papir i plastika) već na gore opisan način. Budimo odgovorni držimo se preporuka i čuvajmo zdravlje! Ostanimo doma!

    VAŽNA OBAVIJEST


    12.03.2020

    Sukladno preporuci Stožera za civilnu zaštitu Istarske Županije za postupke vezano uz aktualnu situaciju širenja COVID-19 virusa, Pula Herculanea d.o.o. i Pragrande d.o.o. do daljnjeg neće primati stranke u prostorijama društva. Molimo sve stranke Pula Herculana-e d.o.o. da nam se obraćaju putem telefona na broj: 052/638-406, 638 409 vezano za račune usluge odvoza komunalnog otpada, 052/638-400 za sve ostalo, mailom na primjedbe@herculanea.hr ili putem pisane pošiljke. Molimo sve stranke Pragrande d.o.o. da nam se obraćaju putem telefona na broj: 638-400, 638-417, mailom na prigovori@pragrande.hr ili putem pisane pošiljke. Sve ostale informacije u vezi kontakt osoba možete pronaći na službenoj stranici www.pragrande.hr ili www.herculanea.hr O svim promjena vezano za novonastalu situaciju pravovremeno ćemo Vas obavještavati. Zahvaljujemo na razumijevanju.