Arhiva :

PRVA PRETHODNA ( Stranica 113 od 119 ) SLJEDEĆA POSLJEDNJA

Završetak radova u Flaciusovoj i otvaranje prometnice

18.04.2008

Završetkom finalnih radova i odobrenjem prometne policije danas 18.travnja, 2008. godine tijekom popodnevnih sati biti će otvorena za promet Flaciusova ulica. Iako je otvaranje prometnice bilo planirano za subotu 19. travnja, zbog povoljnih vremenskih prilika i zadovoljenja tehničkih uvjeta, te značaja prometnice za grad prometnica će biti otvorena za promet danas. Izgradnja kanalizacije u Flaciusovoj dio je projekta Riva faza II etapa I koja se odnosi na izgradnju u Flaciusovoj ulici (kod glavne pošte), ali i na izgradnju unutar brodogradilišta Uljanik, gdje kanal Pragrande ulazi u more. Dionica u Flaciusovoj, kao i ispust u dijelu Uljanika predstavljaju jednu od najzahjevnijih i najsloženijih dionica, obzirom na uvjete izgradnje, kako zbog geomehaničkih svojstava tla, tako i značaja koja ova prometnica ima za grad Pulu. Završetkom spomenute dionice i izgradnjom crpne stanice Stoja T luka, 40 posto kanalizacijskih ispusta koji sada direktno vode u more biti će sanirano i preusmjereno na uređaj za pročišćavanje. Radovi na ovom projektu započeli su u prvom tjednu listopada, 2007. godine, nakon što je grad Pula izdao dozvolu za zatvaranje prometnice. Predviđeni rok završetka radova bio je 30. travanj, 2008. godine. Nakon što su 18. listopada nađeni prvi arheološki nalazi, izgradnja kanalizacije je usporena ali nastavljena. No, arheološki nalazi znatno su utjecali na dinamiku radova, kao i na troškove, obzirom na uvjete koji je konzervatorski odjel postavio pred investitora. Naime, vrijednost ugovorenih radova za projekt Flaciusove iznosi 7 milijuna kuna, a do sada je plaćeno 4.6 milijuna kuna. Nakon što se obračunaju svi izvršeni radovi utrošeni iznos biti će oko 6 milijuna kuna. Prema izvršenim radovima do sada je u sektoru I (kod glavne pošte) postavljen dio fekalne kanalizacije, te saniran dio kanala Pragrande na mjestu gdje je kanal prethodno već bio saniran. Ukupna vrijednost sanacije tog dijela kanala iznosila je 48.000 kuna. Zaštita građevne jame koja ujedno predstavlja i najveći dio troškova izvedena je na 328 metara, od kojih 187m u brodogradilištu Uljanik, te 141m na Flaciusovoj ulici, odnosno na cijelom planiranom potezu, osim na mjestima gdje su nađeni arheološki nalazi, odnosno u sektoru III (temelj hotela Central) i sektoru II (sarkofag i bedem) u planiranoj dužini od oko 100m. S obzirom na pronađene arheološke iskopine i njihov značaj, a po nalogu kulturnog vijeća i konzervatorskog odjela, u tim dijelovima se mora izraditi vodonepropusna zaštita kako bi se dovršilo arheološko istraživanje. Prema prvim procjenama samo za ispunjenje ovih uvjeta s obzirom na zahjtevanu tehnologiju biti će potrebno osigurati dodatnih 3,5 milijuna kn kako bi se ispunili konzervatorski uvjeti. Do sada je na direktne i indirektne troškove arheologije (najam radne snage i strojeva za arheološko istraživanje, troškovi stajanja strojeva, itd) potrošeno oko 650.000Kn. Osim ovih radova u kanal je položeno ukupno 60 armirano – betonskih elemenata, te je za postaviti ostalo još 50-tak elemenata. Trenutno su u tijeku završni radovi u brodogradilištu Uljanik na operativnoj obali, sukladno rasporedu brodogradilišta i oslobođanja tog dijela obale od priveza broda. Sa tim radovima svi predviđeni radovi na dijelu trase u brodogradilištu Uljanik biti će završeni, što uključuje i parkiralište u tom dijelu brodogradilišta. Završni asfalterski radovi na dijelu Flaciusove ulice koji uključuju postavljanje asfaltnog sloja, rubnjaka i dovođenje prometnice u opticaj napravljeni su kao privremeno rješenje, kako bi se dodatno uštedilo, s obzirom na predviđeni nastavak radova. Treba istaknuti, da je u tijeku radova izvršena promjena tehnologije građevne jame, s obzirom na svojstva i uvjete na gradilištu, a prije nastavka radova izvršit će se i revizija i dopuna tehničke dokumentacije, kao i predvidjeti troškovi i potrebno vrijeme za arheološka istraživanja na cijelom dijelu trase obalnog kolektora, odnosno rive. Nastavak radova u Flaciusovoj ulici, kao i njihova dinamika, obzirom na novopostavljene uvjete konzervatora dogovorit će se u daljnjim razgovorima s konzervatorima i arheolozima kako bi se pronašlo rješenje koje će zadovoljiti sve zainteresirane strane.

Prikupljanje krupnog otpada u Općini Fažana

17.04.2008

Poduzeće Komunalac Fažana d.o.o. u suradnji s Pula Herculanea-om će u mjesecu travnju i svibnju 2008. godine obavljati prikupljanje krupnog otpada na području Općine Fažana. Akcija će se provoditi radnim danom, od ponedjeljka do petka, u razdoblju od 21. travnja do 11. svibnja. Pula Herculanea je preuzela obvezu da, prema dogovorenim terminima, osigura posude za krupni otpad. Tako će se u razdoblju od 21. do 30. travnja iste nalaziti na području Fažane, i to, kod nogometnog igrališta u ulici V. Gortana kod kućnog broja 7, u Proštinu na početku ulice R. Petrović, u ulici M. Vlačića kod kućnog broja 48, u Istarskoj ulici kod kućnog broja 48 i u Aleji maslina kod kućnog broja 21. U mjesecu svibnju, točnije, od 05. do 14. svibnja, posude će biti raspoređene na području Valbandona/Šurida, i to, na kraju ulice Pineta (Stancija Barbo), u ulici Dragonja (kod pekare), u produžetku ulice Lavanda kod kućnog broja 47, na raskrižju ulice Kuntrada i Lavanda (kod trafostanice) i u Šuridi, unutar naselja prije restorana «Šurida».

Čišćenje oborinske kanalizacije na obilaznici

16.04.2008

obavještavamo da će radnici djelatnosti kanalizacije dana 17.04.2008. godine u noćnom terminu ,točnije, u vremenu od 24.00 h do 06.00. obavljati redovno čišćenje oborinske kanalizacije na obilaznici, ispred cafe bara „Aruba“. U intervenciji će sudjelovati dva specijalna vozila - cisterna, registarskih oznaka PU-497 MB, MERCEDES i canalmaster, registarskih oznaka PU-208 LG, MAN. Molimo sve sudionike u prometu za strpljenje i razumijevanje.

Hrvatska delegacija u posjetu Bavarskoj

14.04.2008

Na poziv bavarskog Ministarstva za ekonomske odnose, infrastrukturu, transport i tehnologiju, a u organizaciji Hrvatske Gospodarske Komore, organizirana je posjeta delegacije Republike Hrvatske čiji su predstavnici direktno uključeni u proces prikupljanja i zbrinjavanja otpada. Delegaciju od 15-ak članova sačinjavali su i član Poglavarstva Istarske županije Vedran Grubišić, direktor Herculanee Igor Stari i predsjednik Uprave Usluge Poreč d.o.o. Rodoljub Kosić. Delegacija je boravila u Bavarskoj od 06. do 11. travnja 2008. godine. Cjelodnevni program, koji je u potpunosti ispoštivan, u osnovi je obuhvaćao cijeli niz stručnih predavanja i konkretnih posjeta tvrtkama koje u svom vlasništvu imaju objekte za prikupljanje, selektiranje i obradu otpada, kao i tvrtke koje kroz svoj proizvodni program učestvuju u izgradnji potrebnih građevina. Delegaciji je omogućena posjeta gradovima Munchenu, Krumbachu, Mittelbiberachu, Guzburgu, Augsburgu, Ingolstadtu i Nurnbergu. Na navedenim destinacijama delegacija je imala priliku upoznati se sa sistemima prikupljanja komunalnog otpada, sortiranjima ambalažnog i kućnog otpada, deponijima u izgradnji, deponijima u sanaciji s izgradnjom sustava za otplinjavanje istih, pretvorbom deponijskog plina u električnu energiju i spalionicom kućnog otpada u Ingolstadtu. Delegacija je posjetila i tvornicu kamiona MAN, te tvornice kipera i vaga koje se koriste u problematici prikupljanja otpada. U više navrata tijekom posjeta, a u organizaciji tvrtke Kling Konsult iz Munchena u Državnom uredu za zaštitu okoliša prezentirana je državna strategija gospodarenja otpadom i prezentiran je program daljnjih aktivnosti na tom planu. Na kraju programa učesnicima studijskog putovanja predstavnici Ministarstva zaštite okoliša i Državnog ureda uručili su certifikate o profesionalnom usavršavanju na temu gospodarenja otpadom.